28 лютого 2024 року  в інтерактивній школі сучасного вчителя-словесника відбувся методичний захід з теми " Інструменти взаємодії на уроках української мови й літератури". Учителі обговорили актуальні проблеми  навчання української мови і літератури. Гапон Л.О., консультант ТКМЦНОІМ, наголосила, що лінгводидактика воєнного часу   потребує оновлення, пристосування до нових умов життя. На часі - подолання освітніх втрат. Наталія Антонюк, учитель української мови і літератури, висвітлила тему "Упровадження інтегрованого навчання на уроках української мови та літератури з метою формування комунікативної компетентності учнів". Рекомендовані ресурси: Затвердження Рекомендацій слухань у Комітеті на тему: «Освітні втрати й освітні розриви на рівні загальної середньої освіти: вимірювання та механізми подолання» https://drive.google.com/file/d/1v4Xy6kV9p1yXjraBJj4dtGeG7nMTEgvU/view Рекомендації щодо організації програм з надолуження освітніх втрат  https://drive.google.com/file/d/1y3fkMtjtuHeIMwFXLb2dn5acLPm6RK72/view Усе…
07 лютого  2024 року для вчителів української мови й літератури міста Тернополя відбувся вебінар з теми «Змістове наповнення  уроків української мови в 7-му класі НУШ».    Організатори: ресурсний центр учителя української мови й літератури Сумського ДПУ імені А.С. Макаренка; Тернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій та моніторингу; ТОВ "Видавництво Астон".  На вебінарі виступили:  Олена СЕМЕНОГ, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри української мови й літератури Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка;  Олеся КАЛИНИЧ, заслужений учитель України, начальник управління освіти, культури та релігій Хустської міської ради;  Тетяна ДЯТЛЕНКО,  учитель української мови та літератури  ЗСО I-III  ступенів "Гімназії №34 "Либідь" ім. Віктора Максименка" (м. Київ),…
5 лютого 2024 року (понеділок) о 14.30 на платформі "Зум" відбувся  вебінар «Змістове наповнення уроків української  літератури в НУШ»  Спікерки: Олеся Слижук, провідний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, доцент, Івашина Галина Миколаївна, учитель української мови та літератури, директор Богданівського ОЗСО Бердянського району Запорізької області, авторка методичних матеріалів. Говоритимемо про зміст сучасного уроку літератури, а також про формувальне оцінювання навчальних досягнень з літератур.
24 січня 2024 року відбулося планове занятття з теми "Онлайнові інструменти оцінювання: за і проти".  Обговорили проблему онлайнових  форм оцінюванння і принципів їх застосування на уроці.Наголошено, що онлайнові форми опитування - елемент формувального оцінювання. Рекомендовано застосовувати такі форми: •графічні – карти знань, завдання на послідовність, схеми, діаграми, списки пріоритетів, таблиці ЗХД, інтерактивні вправи та ігри; •наочні – шкали, картки, замітки, аркуші самооцінювання, контрольні списки, запитання для обговорення чи проведення мозкового штурму, спостереження учнів, спостереження вчителя; •текстові, відео, фото – форми, запитання для усного чи письмового опитування, щоденники; •консультації– форми, запитання.  
04.12.2023 на платформі "Зум" відбулося заняття інтерактивної школи сучасного вчителя  з теми "Оцінювання учнів за кожною групою загальних результатів у кінці семестру". Обговорено питання:1) як заповнювати журнал; 2) як активізувати процес оцінювання;3) як проводити діагностувальні роботи.  Спікер - Леся Гапон. Презентації у вкладенні.
29 листопада відбулося заняття в інтерактивній школі українського словесника. Актуальні аспекти уроку української мови висвітлила Леся Гапон(ТКМЦНОІМ). Змістовним було спілкування з колегою з Червонограда (Львівська обл.), письменницею, вчителькою української мови і літератури Ольгою Криштопою. Обговорили аспекти сучасного уроку літератури, принципи НУШ, особливості навчання в умовах війни, принципи роботи мовних клубів для ВПО. Крім того, Олена Криштопа    презентувала свою збірку новел   "Ключі". 
11 жовтня 2023 року відбулося інтернет-заняття в інтерактивній школі українського словесника з теми "Формування компетентностей упродовж одного уроку", на якому консультант ТКМЦНОІМ Гапон Л. О. висвітлила такі питання: 1.Комунікативна компетентність як об’єкт, результат, кінцева мета навчання мови . 2.Текст як багатофункційнамовна й лінводидактична одиниця. Текстоцентричний підхід. 3.Як досягти головних цілей уроку мови? 4.Модель 5Е. Реалізація в навчальному процесі.
21 серпня 2023 року у  на платформі сервісу відеоконференцій "Зум" проведено інтерактивну школу сучасного вчителя-словесника з теми "Організаційно-педагогічні умови  впровадження реформи  «Нова українська школа»   у 2023/2024 н.р. (мовно-літературна галузь)". Про основні напрямки роботи вчителя-словесника у 2023-2024 н.р., стратегії подолання освітніх втрат і розривів, нормативно-методичне забезпечення впровадження реформи НУШ розповіла Леся Гапон, консультант ТКМЦНОІМ. Побудова компетентнісного уроку з використанням дигітальних інструментів висвітлила Наталія Бежук-Зубик,учитель української мови Заліщицької гімназії. Галина Свінних,завідувач відділу неперервної освіти ТКМЦНОІМ грунтовно проаналізувала  особливості атестації та сертифікації вчителів у 2023-2024 н.р.    Добірка матеріалів на початок 2023-2024 навчального року : мовно-літературна галузь Переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів…
Сторінка 1 із 6