16 вересня 2022 року учасники інтегрованої кафедри "Лінгва"  - учителі української мови й літератури, вчителі іноземних мов, учителі образотворчого та музичного мистецтв -   опрацювали тему "Націєцентрична інтеграція мистецьких та мовно-літературних компонентів у новому Державному стандарті базової середньої освіти". Актуальні матеріали  репрезентували працівники ТКМЦНОІМ:    Леся Гапон, консультант ТКМЦНОІМ:  Загальні компетентності Держстандарту як концептуальна база інтеграції освітніх галузей. Інтеграція мистецького компонента в модельні програми та підручники НУШ мовно-літературної галузі. Оксана Турчин, консультант ТКМЦНОІМ:  Методика  міжпредметної інтеграції на уроках рідної та іноземної мов, музичного та образотворчого мистецтв.  Хмарні сервіси як дієвий інструмент реалізації освітніх цілей інтеграції. Галина Федун, заступник директора, консультант ТКМЦНОІМ: Взаємодія різних видів мистецтв…
9 вересня на платформі "Зум" відбувся вебінар для вчителів української мови й літератури з теми "Інтегрований розвиток наскрізних компетентностей педагога НУШ", де було обговорено такі питання: І. Стратегії розвитку загальних компетентностей педагога нової української школи відповідно до Професійного стандарту за професією «Вчитель закладу загальної середньої освіти» (доповідач Леся Гапон,консультант ТКМЦНОІМ); 2. Реалізація компетентнісного потенціалу вчителя в процесі імплементації реформи «Нова українська школа» (доповідач Людмила Савінцева, учитель української мови й літератури ТЗОШ№16).
18 серпня 2022 року відбулася серпнева методично-консультативна зустріч із учителями української мови й літератури міста. Освітяни обговорили  такі питання: шляхи реалізації реформи НУШ у 5-тих класах, методичні рекомендації щодо викладання української мови, української літератури у 2022/2023 навчальному році, особливості  проведення уроків у НУШ, оцінювання навчальних досягнень учнів, складання навчальних програм на основі модельних, методичний кейс учителя української мови й літератури. Спікери: консультант ТКМЦНОІМ,  PhD Гапон Л.О., заступник директора з НВР,  учитель УМЛ ТЗОШ№16, учитель-методист Балящук М.М., учитель УМЛ ТУГ ім.І Франка, учитель-методист  Грабовська О.М.,  учитель УМЛ ТКГ, учитель-методист Підручняк О.П. Освітянам репрезентовано навчальну програму   і   календарно-тематичний  план за модельною навчальною програмою «Українська мова. 5–6…
                                Список учителів   української мови й літератури  учасників методичних заходів   № сертифіката Прізвище та ім’я учасника/учасниці Заклад освіти К-сть годин ГЛ 21-22/01 Антонів Юлія ТЗОШ І-ІІІ ст. № 10 14 ГЛ 21-22/02 Антонюк Наталія ТЗОШ І-ІІІ ст. № 13 ім. Андрія Юркевича 13 ГЛ 21-22/03 Бабіна Марія ТЗОШ І-ІІІ ст. № 4 3 ГЛ 21-22/04 Базунова Руслана ТЗОШ І-ІІІ ст. № 16 ім. В. Левицького 12 ГЛ 21-22/05 Балабан Галина ТУГ ім. І. Франка 10 ГЛ 21-22/06 Балящук Марія ТЗОШ І-ІІІ ст. № 16 ім. В. Левицького 12 ГЛ 21-22/07 Бараннікова Галина ТЗОШ І-ІІІ ст. № 8 4 ГЛ 21-22/08 Басіста Ольга…
       № з/п Прізвище та ім’я учасника/учасниці Назва закладу освіти 22/1 Балабан Галина ТУГ ім. І. Франка 22/2 Войтишин Наталія ТУГ ім. І. Франка 22/3 Горішна Галина ТУГ ім. І. Франка 22/4 Грабовська Олександра ТУГ ім. І. Франка 22/5 Зарихта Ольга ТУГ ім. І. Франка 22/6 Зуляк Галина ТУГ ім. І. Франка 22/7 Колодій Алла ТУГ ім. І. Франка 22/8 Нова Марія ТУГ ім. І. Франка 22/9 Чирська Наталія ТУГ ім. І. Франка 22/10 Гунтик Ольга ТСШ І-ІІІ ст. № 3 з поглибленим вивченням іноземних мов 22/11 Петрокушин Руслана ТСШ І-ІІІ ст. № 3 з поглибленим вивченням іноземних мов 22/12 Гандзій Наталія ТСШ І-ІІІ ст. № 3 з поглибленим вивченням іноземних мов 22/13 Коцюруба Ірина ТСШ…
14.04.2022 р. під час роботи модельно-діяльнісної локації освітнього трансфер-містечка інноваційних можливостей – 2022 учителі-словесники обговорили тему"Ієрархія ціннісно-смислових наративів  у модельних програмах  Нової УКРАЇНСЬКОЇ школи (мовно-літературна галузь)". У центрі уваги учасників була проблема урахування в модельних програмах ціннісних орієнтирів базової середньої освіти. Проаналізовано інноваційно-ціннісний та практико-орієнтований потенціал модельних програм мовно-літературної галузі та навчально-методичних комплексів,  запропонованих для їх реалізації. Ціннісні орієнтири   https://mon.gov.ua/storage/app/media/Serpneva%20conferentcia/2019/Presentasia-Roman-Stesichin.pdf Модельні програми: https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-ni-prohramy/?fbclid=IwAR3opWLRuYp4O3vopO5tRrr0tKfHQAmx1W23y5LaqrZwj5zPi8UMtwJ8LNM Добірка електронних підручників НУШ https://svitliteraturu.com/board/programi/elektronni_pidruchniki_do_modelnikh_program_nush/3-1-0-336
11.04.2022 року на платформу Zoom для вчителів-словесників відбувся вебінар з теми "Упровадження інтегрованих курсів мовно-літературної освітньої галузі  у п’ятих класах". Про модельні програми інтегрованих курсів мовно-літературної галузі розповіла Леся Гапон, PhD, консультант ТКМЦНОІМ. Огляд інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної)  зробила Оксана Горішна, заступник директора ТЗОШ№14 імені Богдана Лепкого. Досвідом з упровадження інтегрованого курсу літератур(української та зарубіжної) поділилася Софія Максим’як, учитель української мови та літератури ТЗОШ№14 імені Богдана Лепкого. Інтегровані курси https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-ni-prohramy/movno-literaturna-osvitnia-haluz/intehrovani-kursy/ Модельні навчальні програми https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-ni-prohramy/
06.04.2022 року відбувся вебінар для вчителів української мови з теми  "Психолого-педагогічні аспекти навчання в особливих умовах", на якому обговорили найбільш актуальні аспекти освітнього процесу сьогодення. Як протидіяти інформаційно-психологічним  атакам? https://docs.google.com/presentation/d/1YoSIEQVe1rXWD6aca39M3HEsycESw4L3/edit?fbclid=IwAR19TtyjiOKxnmkAplH_DvnYwnRt0O6thM5rxXiav3fmSkgXkVqZfNsYGHs#slide=id.p29 Медіаграмотність і часи війни https://www.youtube.com/watch?v=3lgy-ekoHyU&ab_channel=LearntoDiscerninEducation Новий формат ЗНО Тест з трьох предметів складатиметься в один день. Включатиме по 20 завдань закритого типу з української мови, математики та історії України. Скласти його можна буде у пунктах тестування протягом 10 днів (щодня будуть різні варіанти тестів). Питання на основній тієї ж програми, за якою випускниці та випускники готувалися до ЗНО. https://navsi200.com/tsikave/videolessons/?fbclid=IwAR3lCXBP7wDj4mz4B3L33UBBkV2NwWDBsRYbrmE0Z42DKTIa3BRUnwz2nvE Яким буде тест з української мови на ЗНО-2022? Зміст, оцінювання, підготовка…
Сторінка 1 із 4