Підкатегорії
Субота, 06 березня 2021 21:28
ФІНАЛЬНИЙ ЕТАП ХІ МІЖНАРОДНОГО МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОГО КОНКУРСУ УЧНІВСЬКОЇ ТА СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ МОВИ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА
06 березня 2021 року в Тернопільській Українській гімназії імені Івана Франка відбувся фінальний етап ХІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді мови імені Тараса Шевченка, у якому взяли участь: Бартіш Олена, учениця 8 класу Тернопільського НВК „Школа-колегіум Патріарха Йосифа Сліпого”; Гаврись Софія, учениця 10 класу Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №27 імені Віктора Гурняка; Гербут Уляна, учениця 6 класу Тернопільської Української гімназії імені Івана Франка Тернопільської міської ради; Олійник Ірина, учениця ДНЗ „Тернопільський центр професійно-технічної освіти”; Жаровська Юлія, учениця 7 класу Тернопільської Української гімназії імені Івана Франка; Закордонець Соломія, учениця 9 класу Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №16 імені Володимира…
Опубліковано в
Тараса Шевченка
Середа, 24 лютого 2021 07:32
Створення інноваційного контенту в інтернет-мережі для оцінювання та самооцінювання учнів
Упровадження цифрових технологій в освітній процес сприяє підвищенню якості навчання. 24 лютого 2021 року на платформі "Зум" відбувся вебінар для вчителів української мови й літератури з теми "Створення інноваційного контенту в інтернет-мережі для оцінювання та самооцінювання учнів". Спікерки: Гапон Л.О., Зварич Н.О. На вебінарі обговорили шляхи ефективного використання ресурсів інтернет-мережі для організації дистанційного навчання, види дистанційних завдань для оцінювання й самооцінювання учнів, можливості платформ «Moodle» і «LearningApps».
Опубліковано в
Інтерактивна школа сучасного вчителя
Завантажити прикріплення:
Субота, 20 лютого 2021 21:30
План-органайзер на березень 2021 року
№ Тематика методичних заходів Форма Термін Ресурси Відповідальна/відповідальний 1. Е-оцінювання, самооцінювання учнів на уроках української мови й літератури Інтерактивна школа українського словесника 12.03.2021 14.30 https://us04web.zoom.us/j/9082362529... 908 236 2529 ідентифікатор 9UykOp пароль Гапон Л.О. 0678780646 2. Аналіз художнього твору на уроках словесності в аспекті компетентнісного підходу Інтерактивна школа українського словесника 22.03.2021 14.30 https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj Гапон Л.О. 0678780646 3 Критеріальні моделі оцінювання та самооцінювання уроків української мови та літератури Трансфер-містечко 25.03.2021 12.00 Платформа Zoom ідентифікатор 908 236 2529 пароль 9UykOp https://us04web.zoom.us/j/9082362529?pwd=L2V3blNDQzFVK3F5d3UrR1E2aTg0QT09 Гапон Л.О. 0678780646 Курси Актуальні проблеми методики викладання української літератури в Новій українській школі (28 годин) ФФМ_16_1 Гапон Леся Олексіївна СЕРЕДА 10…
Опубліковано в
Плани і звіти
Понеділок, 15 лютого 2021 08:49
Вітаємо з успішним виступом!
Вітаємо нашу дорогу колежанку - учительку української мови й літератури ТЗОШ№4 Галину Семенець з успішним виступом на обласному етапі конкурсу "Вчитель року - 2021" ! За результатами конкурсних випробувань Галина Семенець посіла ІІ місце і стала лауреатом конкурсу! Протокол
Опубліковано в
Учитель року
Вівторок, 09 лютого 2021 11:48
Професіограма творчого вчителя-словесника
Досягнення професіоналізму до рівня майстерності можливе лише за умови системного самооцінювання результатів і потенціалу педагогічної праці.Тож 9 лютого 2021 року в актовій залі управління освіти і науки відбулося очне заняття в інтерактивній школі українського словесника з теми "Професіограма творчого вчителя". Гапон Л.О., PhD, викладач ТКМЦНОІМ, окреслюючи аналізоване поняття як сукупність фахових, психолого-педагогічних, методично-технологічних знань та вмінь, а також особистісних якостей учителя,наголосила на тих маркерах професійної особистості вчителя-словесника, які ставить НУШ у контексті постінформаційної реальності й відрізняє сучасного вчителя від учителя минулого століття. Учитель ТЗОШ№11 Ситар В.Г. розповів про особливості навчання покоління Z. Тему "Педагогічна мобільність учителя української мови" висвітлила Грабовська О.М., вчитель-методист Тернопільської Української гімназії імені Івана Франка. Про позитивна динаміку…
Опубліковано в
Інтерактивна школа сучасного вчителя
Завантажити прикріплення:
П'ятниця, 29 січня 2021 12:29
Мовні досягнення людини ХХІ століття як еталон цілевизначення
29 січня 2021 року для вчителів-словесників проведено вебінар з теми "Мовні досягнення людини ХХІ століття як еталон цілевизначення." Спікерка - Леся Гапон, PhD, ТКМЦНОІМ. На вебінарі йшлося про мовну діяльність, яка готує учнів до нових реалій, про спроможнiсть творити власне «я» суто мовними засобами. Особливу увагу приділено пошуку шляхів для збагачення словникового запасу, критичному аналізу прочитаного / почутого матеріалу, умінню продукувати якісні тексти в інтернет-мережі, формуванню навиків ведення конструктивної дискусії.
Опубліковано в
Інтерактивна школа сучасного вчителя
Завантажити прикріплення:
Середа, 27 січня 2021 12:49
План-органайзер на лютий-січень 2020-2021 навчального року
Методичні заходи № Тематика методичних заходів Форма Термін Ресурси Відповідальний 1 Використання можливостей цифрових додатків для формування діяльнісно-комунікативної компетентності учнів на уроках мови Інтегрована кафедра “Lingua” 22.01.2021 14.30 Платформа "Зум" https://us04web.zoom.us/j/71848385393?pwd=TWRYMnpOTENBZHJpVVgwWEFuWW1tdz09 Meeting ID: 718 4838 5393 Passcode: 1wVgix Турчин О.М. 0671639737 Гапон Л.О. 0678780646 2 Мовні досягнення людини ХХІ століття як еталон цілепокладання Інтерактивна школа українського словесника 29.01.2021 14.30 https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj Гапон Л.О. 0678780646 3 Професіограма творчого вчителя Інтерактивна школа українського словесника 09.02.2021 14.30 Актова зала ТКМЦНОІМ Гапон Л.О. 0678780646 4 Створення інноваційного контенту в інтернет-мережі для оцінювання і само- оцінювання учнів Інтерактивна школа українського словесника 24.02.2021 14.30 Платформа «Зум» https://us04web.zoom.us/j/9082362529?pwd=L2V3blNDQzFVK3F5d3UrR1E2aTg0QT09…
Опубліковано в
Плани і звіти
П'ятниця, 22 січня 2021 11:51
Використання можливостей цифрових додатків для формування діяльнісно-комунікативної компетентності учнів на уроках мов
22.01.2021 для вчителів української та іноземних мов на платформі "Зум" в рамках діяльності інтегрованої кафедри "Лінгва" проведено онлайн-навчання з теми "Використання можливостей цифрових додатків для формування діяльнісно-комунікативної компетентності учнів на уроках мови". Про словоцентричний аспект педагогічної взаємодії учня і вчителя в інтернет-просторі та про кодифікацію норм нової редакції Українського правопису в процесі реалізації дистанційної освіти розповіла Гапон Л.О. (ТКМЦНОІМ). Ефективне використання вебдодатків “Quizlet”, “Flipgrid” для викладання мови продемонструвала Турчин О.М.(ТКМЦНОІМ). Про практику візуалізації мовних явищ з допомогою інтерактивної дошки «Padlet» йшлося у виступі Слотюк О.В. (ТНВК ШКПЙС). Корисні ресеурси: Електронна версія нового Українського правопису (авторизоване повне видання з уточненнями) http://www.inmo.org.ua/assets/files/2021/ukr.-pravopys-2019_2.pdf Особливості онлайнового спілкування https://cutt.ly/mjZIA16 Термінолексика (переклад з…
Опубліковано в
Інтегрована кафедра «Lingua»
Завантажити прикріплення:
Детальніше ...
Середа, 13 січня 2021 15:43
VІІ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ФЕСТИВАЛЬ – КОНКУРС УЧНІВСЬКОЇ ТА СТУДЕНТСЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ІМЕНІ МАРІЇ ФІШЕР-СЛИЖ «ЗМАГАЙМОСЬ ЗА НОВЕ ЖИТТЯ!», ПРИСВЯЧЕНОГО ЛЕСІ УКРАЇНЦІ
ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОНКУРС 2021 Учнів і студентів запрошують узяти участь у VII Всеукраїнському фестивалі-конкурсі учнівської та студентської творчості імені Марії Фішер-Слиж «Змагаймось за нове життя!», присвяченому Лесі Українці. Участь у конкурсі можуть брати школярі 1–11 класів, учні закладів професійної освіти, у тому числі діти з особливими освітніми потребами, студенти, а також автори теле- і радіопередач для молоді. Також до участі запрошені представники громадських організацій національних меншин України (включно з Кримом) і закордонних українців. Конкурс учнівської та студентської творчості «Змагаймось за нове життя!» (Леся Українка) був започаткований у 2004 році відомою громадською діячкою Марією Фішер-Слиж (Торонто, Канада). Уперше він відбувся в…
Опубліковано в
Змагаймось за нове життя!
Середа, 23 грудня 2020 19:52
Звіт з реалізації методичної проблеми «Професійне зростання вчителів-словесників у компетентнісному методичному просторі міста Тернополя» за І семестр 2020-2021 навчального року
Розвиток педагогічної майстерності вчителя української мови і літератури в компетентнісному методичному просторі міста Тернополя відбувається в інтегративній системі, яка складається із взаємоузгоджених структурно-змістових елементів, що взаємодіють у діяльнісно-творчому, індивідуально-особистісному та акмеологічному аспектах з метою досягнення таких прогнозованих результатів, як: підвищення мотивації до саморозвитку, самоменеджменту, самопрезентації; створення траєкторій професійного успіху педагогів; поява нових компонентів навиків успішного вирішення професійних проблем, створення інноваційних індивідуальних моделей концепцій методичної творчості педагогів. Важливими компонентами системи є структурно-змістові, інформаційно-організаційні, коригувально-консультаційні, діяльнісно-творчі, науково-методологічні заходи, покликані забезпечити неперервність, випереджувальність, варіативність, мобільність професійно-особистісного зростання вчителя-словесника за індивідуальною освітньою траєкторією. Нормативно-правове підґрунтя викладання мови й літератури в системі базової…
Опубліковано в
Плани і звіти
Середа, 23 грудня 2020 16:40
МІСЬКИЙ ЕТАП ХX ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ УЧНІВСЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ПІД ГАСЛОМ «ОБ’ЄДНАЙМОСЯ Ж, БРАТИ МОЇ!»
23 грудня відбулося засідання журі міського етапу ХX Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої!». Розглянуто 13 конкурсних робіт. За результатами роботи журі визначено переможців. Протокол у вкладеннях.
Опубліковано в
"Об'єднаймося ж, брати мої!"
Завантажити прикріплення:
Вівторок, 22 грудня 2020 11:34
4 "С" сучасного вчителя-словесника: креативність (creativity), критичне мислення (critical thinking),комунікація (communication), командна праця (сollaboration)
Переосмислення соціальної і професійної місії вчителя української мови і літератури актуалізує необхідність модернізації теоретичних і методологічних засад розвитку його педагогічної майстерності. 22 грудня 2020 року для вчителів-словесників проведено вебінар з теми "4 «С» сучасного вчителя-словесника: креативність (creativity), критичне мислення (critical thinking), комунікація (communication), командна праця (сollaboration)", на якому було висвітлено такі питання, як: функціональний образ і професійні риси сучасного вчителя-словесника; креативність як основа методичної творчості; критичне мислення у сфері професійного зростання вчителя-словесника; кооперація в роботі вчителя-словесника, участь у професійних спільнотах; комунікація в професійній діяльності. Спікерака - Леся Гапон, PhD, викладач ТКМЦНОІМ.
Опубліковано в
Інтерактивна школа сучасного вчителя
Завантажити прикріплення: