Неділя, 19 лютого 2023 08:22
З досвіду роботи вчителя Тернопільської ЗОШ№27 Ірини Сави
Опис досвіду з теми "Розвиток емоційного інтелекту на уроках української мови й літератури" https://drive.google.com/drive/folders/12jaE5ux60clOP3hhw2j77FyW9xi3mK2X Конспект уроку «Володимир Сосюра. Щирість ліричного самовираження. «Васильки» – взірець інтимної лірики. «Осінь» ( « Облітають квіти, обриває вітер…»)». https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-v-sosyura-schirist-lirichnogo-samovirazhennya-vasilki-vzirec-intimno-liriki-osin-oblitayut-kviti-obrivae-viter-331493.html Конспект уроку "Емма Андієвська "Казка про яян". Добро й любов до світу". https://naurok.com.ua/urok-e-andievska-kazka-pro-yayan-270902.html Конспект уроку «Павло Тичина «Хор лісових дзвіночків». Поетичне втілення картин природи. Музичне, зорове, емоційне наповнення поезії» https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-pavlo-tichina-hor-lisovih-dzvinochkiv-poetichne-vtilennya-kartin-prirodi-327891.html Конспект уроку "Портретний нарис у публіцистичному стилі" https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-portretniy-naris-u-publicistichnomu-stili-275688.html . Конспект уроку « Галина Малик «Незвичайні пригоди Алі в Недоладії». Морально-етичні проблеми в казці: добро і зло, відповідальність за свої вчинки, уміння долати перешкоди на шляху до мети»…
Опубліковано в
Досвід i інновації
Четвер, 09 лютого 2023 09:12
З досвіду роботи вчителя Тернопільського ліцею №21 Руслани Яшкін
Опис досвіду "Формування комунікативної компетентності засобами інноваційних методів на укроках української словесності" https://drive.google.com/drive/folders/1SqiguoZNR7V1sKvjQQXAsovwkkfNjLvq Презентація досвіду https://www.canva.com/design/DAFaSsGirV8/wiaSYJd3OdnvwYW6zqE1XA/edit?utm_content=DAFaSsGirV8&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton ✔ ВсімОсвіта .Сертифікат№ 44794 від18.10.2022. Методична розробка роздаткового матеріалу з української мови для учнів 5-11класів «ЛІНГВІСТИЧНІ ІГРИ» матеріал розміщено на Форум педагогічних ідей «УРОК». каталог «Відкритий урок» грудень2017р сайт «Освіта.ua» http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/57221/ ✔ ВсімОсвіта .Сертифікат№ 44794 від18.10.2022. Інтегрований УРОК РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ. ПИСЬМОВИЙ ТВІР-ОПИС ПРОЦЕСУ ПРАЦІ ЗА ВЛАСНИМ СПОСТЕРЕЖЕННЯМ(приготування улюбленої страви).https://vsimosvita.com/7-klas-konspekt-urok-rozvytku-movlennya-pysmovyj-tvir-opys-proczesu-praczi-za-vlasnym-sposterezhennyamprygotuvannya-ulyublenoyi-stravy/ ✔ ВсімОсвіта .Сертифікат№ 44794 від18.10.2022. Методична розробка роздаткового матеріалу з української мови для учнів 5-11класів «ЛІНГВІСТИЧНІ ІГРИ»https://vsimosvita.com/metodychna-rozrobka-intelektualnogo-rozdatkovogo-materialu-dlya-uchniv-5-11klasiv-z-ukrayinskoyi-movy-lingvistychni-igry/ ✔ ВсімОсвіта .Сертифікат№ 48287 від10.01.2023 Інтелектуальна філологічна гра для учнів 5-7 класів «Мово наша солов’їна» https://vsimosvita.com/intelektualna-filologichna-gra-dlya-uchniv-5-7-klasiv-movo-nasha-solovyina/ ✔ На Урок .Освітній проект.…
Опубліковано в
Досвід i інновації
Вівторок, 07 лютого 2023 22:38
З ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО ЛІЦЕЮ №21 НАТАЛІЇ ПИСУЛЯК
Опис досвіду вчителя української мови та літератури Тернопільського ліцею №21 – спеціалізованої истецької школи імені І. Герети Наталії Писуляк з теми "Формування та розвиток успішної особистості шляхом реалізації творчого підходу до навчання на уроках словесності" https://drive.google.com/drive/folders/1zMZSodkncZlonSXIyR84-q-6BVnINDHd Інтегрований урок з теми «Григорій Сковорода. Життя і творчість філософа, просвітителя, поета. Він приходить до нас сучасником» Відео уроку : https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=rm&ogbl#drafts/FMfcgzGrcXjMqMXHKLzQxZZLWXrNkmXs?projector=1 Конспект уроку: https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=rm&ogbl#drafts/FMfcgzGrcXjMqMXHKLzQxZZLWXrNkmXs?projector=1 Презентація до уроку:https://drive.google.com/file/d/1igXOwEg7snXQpZMfcq5MjtbEQqYUTH_K/view Публікації на сайті "Всеосвіта" https://vseosvita.ua/user/id476587/test Публікації: Писуляк Н. Повторення відомостей про стилі мовлення. Ділові папери : Розробка уроку з української мови в 6-му класі. URL: https://urok.osvita.ua/materials/mova/59762/ Писуляк Н. Ми тебе не забули, Тарасе : Розробка виховного заходу. (Сертифікат № 13778 від 30.10.2022). URL:…
Опубліковано в
Досвід i інновації
Понеділок, 21 грудня 2020 14:27
Використання медіаресурсу і засвоєння медіаграмотності на уроках української мови та літератури. З досвіду роботи вчителя Тернопільської ЗОШ№23 Зоряни Палкової
Майстер-клас учителя української мови й літератури Тернопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів №23 Зоряни Палкової Динаміка сучасного світу перетворює наше життя на безперервний процес адаптації, і саме від адаптаційного потенціалу особистості залежить її успіх, можливість самореалізації. Сьогодні учневі потрібні не тільки знання, але й достатній рівень життєвої компетентності, сформованість таких особистісних якостей, які допоможуть знайти своє місце в житті, стати гідним громадянином України. Мета не лише передати здобувачам освітнього процесу окреслену програмами та підручниками систему знань, а й підготувати їх до життя в соціумі. Сучасна людина повинна критично мислити, знаходити шляхи розв'язання проблем у будь-якій ситуації, працювати в команді, бути здатною…
Опубліковано в
Досвід i інновації
Понеділок, 21 грудня 2020 12:46
Упровадження технологій дистанційного та змішаного навчання на уроках української мови та літератури. З досвіду роботи вчителя Тернопільської школи №11 Володимира Ситаря
Майстер-клас учителя української мови й літератури Тернопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів №11 Ситаря Володимира У концептуальних засадах реформування освіти „Нова українська школа” говориться, що педагогіка партнерства і компетентнісний підхід потребують оновленого середовища. Тому триває пошук таких методик і технологій навчання, які б відповідали вітчизняному та світовому стандартам освіти, забезпечували б підготовку майбутніх поколінь на належному рівні. Впровадження технології дистанційного та змішаного навчання є одним з можливих рішень цієї проблеми. Актуальність даного досвіду полягає у новій формі організації освітнього середовища на уроках української мови та літератури, враховуючи індивідуальні потреби кожного учня шляхом поєднання онлайн та оф-лайн навчання у один ланцюжок. Метою моєї…
Опубліковано в
Досвід i інновації
Понеділок, 21 грудня 2020 12:36
Упровадження елементів медіаосвіти на уроках української мови й літератури для формування компетентного мовця інформаційної доби. З досвіду роботи вчителя Тернопільської ЗОШ№4 Галини Семенець
Майстер-клас учителя української мови й літератури Тернопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 Галини Семенець В умовах модернізації сучасного освітнього простору важливо, щоб знання, які здобувають учні, стали інструментом у розв’язанні життєвих проблем, засобом особистісного розвитку, гарантом конкурентоспроможності на ринку праці. Здобувши шкільну освіту, кожен випускник має усвідомлювати себе, свої властивості, схильності, орієнтуватися в сучасних інформаційних потоках, уміти оцінювати інформацію і на основі системного критичного мислення формувати систему ставлень. Показниками рівня сформованості компетентного мовця вважають чотири фактори: мотиваційний (зміни в мотивах, потребах, інтересах, установках); когнітивний(зміни в якості знань); поведінковий (зміни в поведінці, стосунках); оцінно-рефлексивний (зміни в оцінці, самоаналізі, аргументації).…
Опубліковано в
Досвід i інновації
Середа, 20 березня 2019 16:28
Форми і види мовленнєвої діяльності учнів як засіб формування комунікативної компетентності. З досвіду роботи вчителя УМЛ ТЗОШ№14 Галини Снітовської
Опубліковано в
Досвід i інновації
Завантажити прикріплення:
Середа, 20 березня 2019 16:02
Формування креативної особистості гімназиста засобами технології критичного мислення на уроках словесності. З досвіду роботи вчителя ТУГ Алли Дідух
Опубліковано в
Досвід i інновації
Завантажити прикріплення:
Детальніше ...
Вівторок, 19 березня 2019 21:28
Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури шляхом використання інноваційних методів навчання. З досвіду роботи вчителя ТЗОШ№8 Галини Баранікової
Сучасне суспільство потребує творчих, креативних людей, які здатні не тільки орієнтуватися, приймати рішення, а й мислити нестандартно. Тому я намагаюся виховувати в собі рішучість, вміння не зупинятися на досягнутому, сміливо мислити, опираючись на досвід минулих поколінь, впевнено йти в майбутнє. Такі ж погляди на життя формую і у своїх учнях. Уроки рідної мови та літератури не тільки допомагають пізнавати душу нашого народу, насолоджуватися мелодійністю його пісень, захоплюватися неперевершеною творчістю його корифеїв, це ще й напружена, науково організована й результативна праця всіх учнів у співтворчості з учителем. Тому на уроках намагаюся допомогти учневі знайти себе в житті; пробудити чи…
Опубліковано в
Досвід i інновації
Завантажити прикріплення:
Вівторок, 19 березня 2019 21:09
Використання елементів медіа-технологій та ІКТ з метою формування ключових компетентностей, активізації навчально-творчої діяльності учнів. З досвіду роботи вчителя ТЗОШ№8 Галини Скурської
Сучасна епоха – це час змін, інновацій. Актуальною є проблема пошуку новітніх форм реалізації уроку в умовах класно-урочної системи, оскільки одне зі стратегічних завдань реформування є «виведення освіти в Україні на рівень освіти розвинутих країн світу шляхом докорінного реформування її концептуальних, структурних, організаційних засад» [1]. Актуальність Реформування національної системи освіти України спрямоване на становлення Нової української школи, покликаної формувати цілісну, усебічно розвинену особистість, інноватора, здатного змінювати навколишній світ, конкурувати на ринку праці, вчитися усе життя. /2/ На думку науковців, методистів медіа-освіта та комп’ютерні технології певним чином поєднують елементи інших освітніх технологій, зокрема технології розвивального навчання,…
Опубліковано в
Досвід i інновації
Завантажити прикріплення:
Вівторок, 19 березня 2019 20:54
Компетентнісно орієнтований урок як засіб формування інформаційно-ключових компетентностей на уроках української мови. З досвіду роботи вчителя ТЗОШ№16 Руслани Базунової
Опубліковано в
Досвід i інновації
Завантажити прикріплення:
Середа, 04 квітня 2018 16:14
Реалізація елементів розвивального навчання шляхом використання інтерактивних методів. З досвіду роботи вчителя ТЗОШ№28 Н.Н.Мельничук
Тема досвіду. Реалізація елементів розвивального навчання шляхом використання інтерактивних методів. Обґрунтування актуальності досвіду. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392) та зміст оновлених програм з української мови і літератури для учнів 5-9 класів 2017 р. метою мовно-літературної освіти визначає розвиток особистості учня, формування в нього комунікативної й літературної компетентності, високої моралі,активної громадянської позиції, естетичних смаків і ціннісних орієнтацій.Сучасна освітня галузь повинна не тільки дати знання, а й підготувати до життя нове покоління людей – активних і креативних, що вміють творчо мислити і зможуть розв’язувати нестандартні задачі. Модернізація в…
Опубліковано в
Досвід i інновації
Завантажити прикріплення: