Який алгоритм оформлення й надання результатів оцінювання учнів, які тимчасово навчаються за межами території обслуговування закладу загальної середньої освіти, до якого дитина зарахована? Як організувати освітній процес в умовах війни Як організувати викладання навчальних предметів в умовах воєнного стану Як вчителю організувати свою роботу під час війни Як здійснювати оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах війни Як організувати роботу педагогічних працівників, які вимушено виїхали за кордон в умовах воєнного стану Як організувати роботу з учнями та їх психологічну підтримку в умовах війни Освітні дистанційні платформи для учнів і вчителів Державні гарантії учасникам освітнього процесу в умовах воєнного стану Питання акредитації…
300 років із дня народження Григорія Сковороди 180 років із дня народження Миколи Лисенка 130 років із дня народження Стефана Банаха 140 років із дня народження В’ячеслава Липинського 140 років із дня народження Ігоря Стравінського 150 років із дня народження Соломії Крушельницької 130 років із дня народження Михайла Кравчука 350 років із дня народження Пилипа Орлика 150 років із дня народження Богдана Лепкого 160 років із дня народження Миколи Пимоненка 210 років із дня народження Євгена Гребінки 100 років із часу заснування Лесем Курбасом театру «Березіль» (нині – Харківський державний академічний український драматичний театр ім. Т. Шевченка) 100 років із…
https://teach-hub.com/naykrashchi-tsyfrovi-instrumenty-dlia-onlaynovoi-vzaiemodii-z-uchniamy/?fbclid=IwAR1yW0nA5S55dtS7L7ulsHlcYM5MWZxlLi27mvb8eomYZM4WYaNHUnxdyL0 Онлайнове навчання стало невід’ємною частиною сучасної освіти й впроваджується як під час карантинів, так і при змішаному навчанні. Сьогодні існує безліч варіантів у вигляді додатків, програмного забезпечення та програм, але, безумовно, не всі вони однакові та мають специфічні функції та інструменти взаємодії. Розглянемо найбільш популярні та дієві з них. Class Dojo Class Dojo app – це інструмент для вчителів початкової школи, за допомогою якого вони можуть протягом дня ділитися з батьками важливою інформацією, фотографіями та оновленнями у групових налаштуваннях або приватних бесідах. Quizlet Quizlet – це інструмент, який дозволяє дітям дізнаватися інформацію різними способами. Від карток до кількох питань і навіть ігор…
Опубліковано характеристики сертифікаційних робіт, критерії оцінювання завдань відкритої форми та схеми нарахування балів за виконання завдань сертифікаційних робіт зовнішнього незалежного оцінювання. Пропонуємо ознайомитися з інформацією, яка допоможе майбутнім учасникам підготуватися до проходження зовнішнього незалежного оцінювання 2022 року.  Зміст сертифікаційних робіт відповідатиме програмам зовнішнього незалежного оцінювання, затвердженим наказами Міністерства освіти і науки України від 26 червня 2018 року №696, від 20 грудня 2018 року №1426, від 04 грудня 2019 року №1513. Стануть у пригоді під час підготовки до тестування завдання сертифікаційних робіт попередніх років, які розміщено у рубриці «Тести минулих років». https://testportal.gov.ua/zno-2022-na-shho-varto-zvazhaty-gotuyuchys-do-testuvannya/
ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ І ВЕДЕННЯ ЖУРНАЛІВ У 5-Х ПІЛОТНИХ КЛАСАХ НУШ Джерело:https://mon.gov.ua/ua/news/mon-spilno-z-komandoyu-pidtrimki-reform-ministerstva-rozyasnili-osoblivosti-ocinyuvannya-i-vedennya-zhurnaliv-u-5-h-pilotnih-klasah-nush За вибором закладу освіти оцінювання може здійснюватися за власною шкалою оцінювання результатів навчання учнів або за системою оцінювання, визначеною законодавством. У разі запровадження закладом власної шкали оцінювання результатів навчання учнів ним мають бути визначені правила переведення до системи оцінювання, визначеної законодавством. Зазначені підходи до системи оцінювання відображено у «Методичних рекомендаціях щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах ЗЗСО за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції “Нова українська школа”». Вони надіслані листом МОН від 06.08.2021 №4.5/2303-21 до ЗЗСО, у яких здійснюється пілот.…
Перелік (станом на 03.09.2021 р.) модельних навчальних програм, підручників і навчальних посібників для 5 класу, яким надано гриф «Схвалено для використання в освітньому процесі»: https://drive.google.com/.../1aEJA7koXZzCgBb8XccP.../view... Завантажити модельні навчальні програми для 5–6 класів «Українська література» та «Інтегрований курс літератур (української та зарубіжної)», а також календарні планування до них можна за покликаннями: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/726056 http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/726057 http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/726157 http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/72615 Завантажити модельні навчальні програми для 5–6 класів «Українська мова» (автори модельної програми і підручника: Ніна Голуб, Олена Горошкіна, автор підручника: Олександра Глазова ) і каледарне планування можна тут: http://yakistosviti.com.ua/uk/Ukrayinska-mova-2021
Нормативно-правова база Закони України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту»; Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року (схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 № 988; https://cutt.ly/OyA9z5p); Державний стандарт базової і повної загальної освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011-%D0%BF#Text) Наказ МОНУ «Про затвердження Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти» від 09.01.2019   № 17. Накази Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 405 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти II ступеня»; від 20.04.2018   № 406 «Про затвердження типової…
  Микола Степанюк   ПРОГРАМА ФАКУЛЬТАТИВНОГО КУРСУ “УКРАЇНСЬКА ЛЕКСИКОГРАФІЯ” ДЛЯ УЧНІВ 9 КЛАСУ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА У наш час, в умовах надшвидкого накопичення інформації з усіх галузей знання, особливо зросло значення джерел для оперативного одержання надійних відомостей наукового, прикладного або пізнавального характеру. Незважаючи на стрімкий розвиток мережі Інтернет, життя і професійну діяльність сучасної людини неможливо уявити без використання довідкової літератури. Саме в словниках зафіксовано й систематизовано накопичені людством знання з різних галузей науки, техніки, мистецтва. Поняття лексикографічні джерела об’єднує енциклопедичні видання понятійно-довідкового характеру (енциклопедії, енциклопедичні словники й довідники) та лінгвістичні словники. Ті й інші розширюють світогляд людей, сприяють…
Сторінка 1 із 9