Четвер, 30 червня 2022 09:40
Календарно-тематичне планування. Українська мова і література. 5 клас НУШ 2022-2023 н.р.
Українська мова. 5 клас. Голуб, Горошкіна http://yakistosviti.com.ua/uk/Ukrayinska-mova-2021#pdf-2 Українська мова. 5 клас. Заболотний http://surl.li/clwjo Українська мова. 5 клас. Онатій https://drive.google.com/file/d/1VWrRwK5lIRuPEgGRuT1k-BAGy0lYvVeR/view?fbclid=IwAR189RtyINvQpDlEDecKw-6-PSDrwsF01qJ7ptDpLsKchXMvkMiRfmlttUg Українська мова 5 клас. Гапон, Грабовська, Петришина, Підручняк https://pp-books.com.ua/kalendarno-tematychne-planuvannya-do-pidruchnyka-ukrayinska-mova-5-klas-avt-gapon-l-ta-in/ Українська література. 5 клас. Яценко http://yakistosviti.com.ua/uk/Ukrayinska-literatura-2021#pdf-2 https://vseosvita.ua/library/nush-2022-ukrainska-literatura-5-klas-566756.html Українська література. 5 клас. Дячок https://aston.te.ua/userfiles/file/kalendarno_tematichne_ul_5_klas.pdf Українська література. 5 клас. Авраменко https://docs.google.com/document/d/1THyDYng8kGP4reWuB9MyA7AjrkgigEfM/edit https://vseosvita.ua/library/kalendarne-planuvannia-ukrainska-literatura-5-klas-nush-avramenko-573977.html Українська література. 5 клас. Заболотний https://docs.google.com/document/d/1NSK-hSDj7LHx8anQcZxwEo9DNYn_MO5S/edit
Опубліковано в
Календарно-тематичне планування
Понеділок, 24 травня 2021 12:45
Стилістичне забарвлення фразеологізмів. Виражальні можливості фразеологізмів. Автор - учитель ТЗОШ№4 Г.Семенець
Тема: Стилістичне забарвлення фразеологізмів. Виражальні можливості фразеологізмів Мета: систематизувати й узагальнити знання із фразеології, розкрити функціонально-стилістичні можливості лексичних та фразеологічних одиниць; удосконалювати вміння використовувати фразеологізми в мовленні; збагатити словник новими фразеологізмами та крилатими висловами; розвивати творче мислення, комунікативну активність; удосконалювати творчі здібності учнів, аргументовано доводити свою думку,збагачувати й активізувати словниковий та фразеологічний запас учнів. створити умови для активної роботи; забезпечити умови для формування мовної компетентності комунікативно доцільно вживати фразеологізми;через роботу з медійними матеріалами пояснити учням одну з поширених маніпуляцій – зміну акцентів на увагу; сприяти формуванню ключових компетентностей; спонукати до розвитку емоційного інтелекту; виробляти стійку мотивацію й свідоме прагнення до…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 10 клас
Понеділок, 24 травня 2021 12:36
Безсполучникове складне речення. смислові відношення та інтонація у безсполучниковому складному реченні. Автор - учитель ТЗОШ№4 Г. Семенець
ТЕМА: Безсполучникове складне речення. смислові відношення та інтонація у безсполучниковому складному реченні (за творами раннього періоду творчості Т. Шевченка). МЕТА: узагальнити і систематизувати знання учнів про безсполучникове складне речення на прикладі ранньої лірики Т.Г.Шевченка, поглибити елементи лінгвістичного аналізу ліричного твору; розвивати уважність, зосередженість, удосконалювати вміння виправляти мовленнєві, змістові, граматичні, пунктуаційні помилки, навички творчо-пошукової роботи; виховувати любов і повагу до історичного минулого нашого народу, до нев’янучої краси рідного слова. ТИП УРОКУ: Подорож – дослідження синтаксичним океаном безсполучникового складного речення (урок узагальнення та систематизації знань). ОБЛАДНАННЯ: портрет Т.Г.Шевченка, картина , опорна схема “Смислові зв’язки між простими реченнями у складному”,презентація, «Кобзар» Т. Шевченка,мультимедійний графопроектор,…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 9 клас
Понеділок, 24 травня 2021 12:33
До мови доторкнемося серцем. Автор - учитель ТЗОШ№11 В.Ситар
До мови доторкнемося серцем Поряд зі сценою розміщено мультимедійний екран, на який проектуються назви конкурсів, цитати, слова, афоризми. Українська мова в багатстві, витонченості й гнучкості форм не поступається ані жодній із сучасних літературних мов слов’янства… М. Драгоманов Ведуча 1. (Озвучує текст на слайді). Той, хто зневажливо ставиться до рідної мови, не може й сам викликати повагу до себе. Олесь Гончар Ведуча 2. Українська мова – скарбниця духовних надбань народу, досвіду праці, творчості і співжиття багатьох поколінь українського народу, оберіг його звичаїв і традицій, запорука інтелектуального зростання, розвитку, поступу в загальнолюдському житті. Ведуча 1. Рідна мова починається з маминої колисанки, народної…
Опубліковано в
Сценарії виховних заходів
Понеділок, 24 травня 2021 12:29
Квест-гра «Шевченкіана». Автор - учитель ТЗОШ№11 В.Ситар
Квест-гра «Шевченкіана» Мета проведення заходу: поширювати знання учнів про життя і творчість Т. Г. Шевченка, сприяти вихованню національної самосвідомості, формувати у дітей уміння працювати в команді, розвивати здатність до взаємодії, формувати громадянську і загальнокультурну компетентності, бажання читати твори Т. Шевченка, збагачувати словниковий запас, розвивати творчі здібності, виховувати любов до національної культури, прагнення бути справжніми українцями, виховувати почуття гордості за Україну. У кожного у маршрутному листі зупинки розташовані так, щоб команди одночасно не перебували на одній зупинці. Після проходження останньої зупинки команди повинні повернутися до бібліотеки для підбиття підсумків та оголошення результатів квесту. Перемагає команда, що виконала всі завдання, по-перше, швидше за…
Опубліковано в
Сценарії виховних заходів
Понеділок, 24 травня 2021 12:24
Голодомор в Україні 1932-1933 рр. Пам’ятаємо. Автор - учитель ТЗОШ№11 В.Ситар
Голодомор в Україні 1932-1933 рр. Пам’ятаємо Мета: поглибити знання дітей про трагічні події 1932-1933 років, показати, що це була цілеспрямована політика з метою ліквідації проявів українізації, позбавлення українців історичної пам’яті; розвивати вміння виступати перед аудиторією, продовжити формування навичок критичного мислення; розвивати вміння висловлювати свої думки, використовувати різні документи, готуючись до розповіді, виступати у ролі актора; виховувати повагу до історичного минулого свого народу; виховувати непримиренність до насилля, повагу, турботу, співчуття до людей, які пережили страхіття голодомору. Категорія учасників: 5-9 класи. Методи навчання: частково-пошуковий, дослідницький, словесно-наочний. Форма проведення: урок скорботи; Тип навчальної діяльності: груповий. Обладнання. У класі на стіні образ Божої Матері,…
Опубліковано в
Сценарії виховних заходів
Понеділок, 24 травня 2021 12:16
Подорож в осінь зі способами дієслів. Автор - учитель ТЗОШ№11 В. Ситар
Тема уроку.Подорож в осінь зі способами дієслів Мета уроку: ознайомити учнів із способами дієслів; формувати загальнопізнавальні вміння відрізняти дієслова різних способових форм, правильно визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль способових дієслів; розвивати навички правильного і доречного використання способових дієслів в усному і писемному мовленні; розвивати увагу, логіко-асоціативну пам'ять, художньо-образне мислення; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати повагу до видатних людей України;прищеплювати любов до прекрасного. Внутрішньопредметні зв’язки: Лексикологія: лексичне значення слів; засвоєння прислів’їв і приказок, до складу яких входять дієслова дійсного, умовного й наказового способів. Культура мовлення і стилістика: уживання способів дієслів у художньому стилі. Міжпредметні зв’язки: українська література, образотворче мистецтво. Тип…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 7 клас
Понеділок, 24 травня 2021 12:03
Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв'язку (тренувальні вправи). Автор - вчитель ТЗОШ №11 В.Ситар
Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв'язку (тренувальні вправи) Мета: поглибити знання учнів про складні речення з різними видами зв'язку(структуру, смислові відношення,засоби зв'язку); ознайомити з особливостями пунктуації в складних синтаксичних конструкціях міждвома сполучниками (сурядним і підрядним); удосконалити пунктуаційні вміння й навички вживативідповідні розділові знаки між частинами складнихречень з різними видами зв'язку; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати почуття поваги до українського художньогослова, його краси й сили. Внутрішньопредметні зв'язки: Культура мовлення і стилістика:інтонація складних реченьз різними видами зв'язку. Текст: складні речення з різними видамизв'язку в текстах художнього стилю. Міжпредметні зв'язки: використання складних синтаксичних конструкцій у художніх описах (література). Тип уроку:…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 9 клас
Детальніше ...
Понеділок, 24 травня 2021 12:01
Узагальнення й систематизація знань, умінь і навичок з теми «Прислівник». Автор - вчитель ТЗОШ№11 В.Ситар
Тема. Узагальнення й систематизація знань, умінь і навичок з теми «Прислівник» Мета: - узагальнити і систематизувати знання про прислівник як самостійну частину мови; - закріпити вміння визначати граматичні ознаки і синтаксичну роль; - розрізняти розряди прислівника, утворювати його ступені порівняння; - правильно писати прислівники; - з’ясувати, яку роль відіграють прислівники у тексті і взагалі у житті; - розвивати своє логічне мислення; - вчитися бачити прекрасне у звичайному; - виховувати любов до художнього слова. Обладнання. Мультимедійна презентація (Microsoft Power Point). Тип уроку. Систематизація і узагальнення вивченого матеріалу. Форма уроку: урок-мовний журнал, з використанням комп’ютерних технологій Обладнання: підручник, схеми, картки, комп’ютер, додатковий…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 7 клас
Понеділок, 24 травня 2021 11:54
Цикл уроків з теми "Прикментик"
Урок № 1 ПРИКМЕТНИК: ЗАГАЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ, МОРФОЛОГІЧНІ ОЗНАКИ, СИНТАКСИЧНА РОЛЬ Мета уроку: поглибити знання учнів про прикметник як частину мови; формувати загальнопізнавальні вміння відрізняти прикметник від інших частин мови; правильно визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль; удосконалювати навички правильного й доречного використання прикметників в усному та писемному мовленні; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу познайомити шестикласників із святами й народними обрядами листопада; розвивати пам’ять, спостережливість; виховувати мовленнєву культуру учнів. Внутрішньопредметні зв’язки: Лексикологія: засвоєння нових слів і фразеологізмів. Культура мовлення і стилістика: уживання слів відповідно до їх значення, засвоєння складних випадків слововживання. Тип уроку: урок засвоєння нових знань з елементами повторення. Обладнання: підручник,…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 6 клас
Понеділок, 24 травня 2021 11:46
Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Автор - учитель ТЗОШ № 11 В. Ситар
Урок № 1 Тема. Всеволод Нестайко — відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» — пригодницький захоплюючий твір Мета уроку: ознайомити учнів із життям і творчістю В. Нестайка, зацікавити його творчістю; розпочати роботу щодо аналізуванняйого пригодницького твору, виявити ідейно-тематичну спрямованість твору, особливості назви; розвивати навички виразного читання, переказу прозового твору, коментування його; формувати вміння аналізувати поведінку героїв, їхні вчинки; розвивати вміння толерантно і аргументовано доводити свою думку, відстоювати власну позицію; узагальнювати, порівнювати, робити власні висновки, формувати етичні смаки школярів; виховувати позитивні риси характеру, активну життєву позицію, оптимістичний світогляд; виховувати інтерес до наслідків власної праці. Тип уроку: засвоєння нових…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 6 клас
Понеділок, 24 травня 2021 11:44
Ліна Костенко. Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту в "Кольорових мишах". Образ особливої дівчинки Анни. Автор - учитель ТЗОШ№11 В.Ситар
Ліна Костенко. Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту в "Кольорових мишах". Образ особливої дівчинки Анни Мета: формувати ключові та предметні компетентності й компетенції шляхом виконання навчально-пізнавальних і практично зорієнтованих завдань; відповідно до змістових ліній (НЛ–1,2,3) з’ясувати суть поезії «Кольорові миші»; навчити пояснювати умовність ситуації, зображеної у вірші; характеризувати образи, пояснювати їх метафоричний підтекст; розвивати уяву, образне мислення, виробляти вміння аналізувати поетичні твори; формувати усвідомлення високих моральних якостей, духовного багатства людини; виховувати естетичні смаки, позитивне мислення, прагнення зберегти власне Я. Цілі: Учні знатимуть: зміст вірша «Кольорові миші», художні засоби, використані в поезії; особливості виразного читання вірша. Учні вмітимуть:виразно, вдумливо читати й коментувати поезію,…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 7 клас