K2 Content

  17 листопада 2022 року в модельно-діяльнісній локації Трансфер-містечка №6 відбулося  вебзаняття  для вчителів української мови й літератури міста Тернополя з теми "Універсальний дизайн уроку словесності", на якому було обговорено ключові аспекти імплементації універсального дизайну уроку, зокрема висвітлено методику постановки SMART-цілей, необхідність застосування мультиваріативності в процесі пояснення матеріалу і закріплення вивченого, запропоновано алгоритм дій учителя для створення й використання сучасної наочності, застосування діяльнісного підходу, коригування навчальної діяльності за результатами формувального оцінювання. Значний інтерес учасників/учасниць заняття викликав матеріал про наратививи, архетипи, міфологеми, пов’язані з утвердженням національної ідентичності, на уроках української мови й літератури. Спікер - Леся Гапон, кандидат філологічних наук, консультант…
На виконання Указу Президента України «Про Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка», відповідно до Положення про Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року № 571, в Україні стартує наймасовіше інтелектуальне змагання митців художнього слова. У 2022/2023 навчальному році відбудеться: І (шкільний) етап – 10 листопада 2022 року в закладах загальної середньої освіти серед учнів 5–11 класів; ІІ (міський) етап – 19 листопада 2022 року в ТЗОШ№16 ім. В. Левицького.
Неділя, 30 жовтня 2022 22:13

План роботи на листопад 2022 року

1 Усеукраїнський диктант єдності Усі охочі Акція 09.11.22 початок об 11.00 http://ukr.radio/maps?fbclid=IwAR0JImlV9zQ4wqisJEi7nImneudJk9wo28pkrZ7-T4gGeAu4eJ9xUtQ6kWA Гапон Л.О., 0678780646 2 Універсальний дизайн уроку словесності Учителі української мови Вебінар 17.11.22 початок о 15.00 https://us04web.zoom.us/j/9082362529?pwd=L2V3blNDQzFVK3F5d3UrR1E2aTg0QT09 4N6QcL пароль  908 236 2529   ідентифікатор Гапон Л.О., 0678780646 3 Інтегроване навчання : ідеї для втілення Учителі української мови Воркшоп 30.11022 початок о 15.00 https://us04web.zoom.us/j/9082362529?pwd=L2V3blNDQzFVK3F5d3UrR1E2aTg0QT09 4N6QcL пароль  908 236 2529   ідентифікатор Гапон Л.О., 0678780646 4 ХІІІ Міжнародний мовно-літературний конкурс імені Тараса Шевченка. 5-11 класи Конкурс 19 листопада ТЗОШ№16  Гапон Л.О., 0678780646 5 ІІІ Відкритий всеукраїнський конкурс з української мови 3-11 класи Онлайн-конкурс з 14:00 11 листопада до 14:00 13…
У листопаді розпочнеться III Всеукраїнський відкритий марафон з української мови. До участі запрошуються учні 3-11 класів закладів загальної середньої освіти, учні закладів професійної (професійно-технічної) освіти, студенти закладів фахової передвищої та вищої освіти. Перший етап Марафону стартує 11 листопада. Нагадаємо, що метою проведення щорічного конкурсу є розвиток в учнівської і студентської молоді стійкої мотивації й свідомого прагнення до вивчення української мови. Організаторами III Всеукраїнського відкритого марафону з української мови є ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» та освітня компанія HUMAN. Робочу групу зі створення тестових завдань для Марафону очолює Олександр Авраменко. Під його керівництвом для минулорічного конкурсу було створено 1 177 тестових запитань,…
13 жовтня 2022 року відбулося обговорення теми  "Оновлення змісту уроку словесності  НУШ" на відкритій дискусійній платформі "Словесники". Про актуальні тенденції упровадження реформи «Нова українська школа» розповіла Ольга Петришина,кандидат філологічних  наук, доцент,завідувач кафедри української мови та методики її навчання Тернопільського національного педагогічногоуніверситету імені Володимира Гнатюка. Алла Колодій,учитель-методист,учитель української мови й літератури Української гімназії імені Івана Франка, висловила свої міркування стосовно особливостей реалізації навчальних цілей на уроках української мови й літератури. Леся Гапон,кандидат філолог. наук, консультант ТКМЦНОІМ,викладач кафедри української мови та методики її навчання Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, висвітлила  питання: "Учитель як головний рушій змін", "Методичні орієнтири вчителя НУШ".
Середа, 28 вересня 2022 13:03

План роботи на жовтень 2022 року

1 Стратегії формувального оцінювання в  5–11 класах ЗПМ_29_3 Курси 05-06.10 Початок о 15.00 https://us04web.zoom.us/j/9082362529?pwd=L2V3blNDQzFVK3F5d3UrR1E2aTg0QT09 Ідентифікатор : 908 236 2529 Код доступу: 9UykOp Гапон Л.О., 0678780646 2 Оновлення змісту уроку словесності в контексті вимог нової української школи                 Учителі української мови та літератури Відкрита дискусійна платформа “Словесники” 13.10.2022 Початок о 15.00 https://us04web.zoom.us/j/9082362529?pwd=L2V3blNDQzFVK3F5d3UrR1E2aTg0QT09 Ідентифікатор : 908 236 2529 Код доступу: 9UykOp Гапон Л.О., 0678780646     3 Мовно-риторична освіта в Новій українській школі. Актуальні аспекти лінгвометодики Учителі української мови та літератури ФФМ_17 Курси 13.10 14.10  Початок о 15.00 20.10 21.10 27.10 https://us04web.zoom.us/j/9082362529?pwd=L2V3blNDQzFVK3F5d3UrR1E2aTg0QT09 Ідентифікатор : 908 236 2529…
 16 вересня 2022 року учасники інтегрованої кафедри "Лінгва"  - учителі української мови й літератури, вчителі іноземних мов, учителі образотворчого та музичного мистецтв -   опрацювали тему "Націєцентрична інтеграція мистецьких та мовно-літературних компонентів у новому Державному стандарті базової середньої освіти". Актуальні матеріали  репрезентували працівники ТКМЦНОІМ:    Леся Гапон, консультант ТКМЦНОІМ:  Загальні компетентності Держстандарту як концептуальна база інтеграції освітніх галузей. Інтеграція мистецького компонента в модельні програми та підручники НУШ мовно-літературної галузі. Оксана Турчин, консультант ТКМЦНОІМ:  Методика  міжпредметної інтеграції на уроках рідної та іноземної мов, музичного та образотворчого мистецтв.  Хмарні сервіси як дієвий інструмент реалізації освітніх цілей інтеграції. Галина Федун, заступник директора, консультант ТКМЦНОІМ: Взаємодія різних видів мистецтв…
9 вересня на платформі "Зум" відбувся вебінар для вчителів української мови й літератури з теми "Інтегрований розвиток наскрізних компетентностей педагога НУШ", де було обговорено такі питання: І. Стратегії розвитку загальних компетентностей педагога нової української школи відповідно до Професійного стандарту за професією «Вчитель закладу загальної середньої освіти» (доповідач Леся Гапон,консультант ТКМЦНОІМ); 2. Реалізація компетентнісного потенціалу вчителя в процесі імплементації реформи «Нова українська школа» (доповідач Людмила Савінцева, учитель української мови й літератури ТЗОШ№16).
Сторінка 12 із 35