K2 Content

Тема. Іван Багряний. Життєвий і творчий шлях письменника. «Тигролови» як український пригодницький роман. Композиція твору. Проблема свободи й боротьби за своє визволення. Мета уроку: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом Івана Багряного, з історією створення роману «Тигролови», історичними подіями, зображеними в ньому; розвивати мислення, формувати вміння висловлювати думку, сприймати та аналізувати отриману інформацію; виховувати прагнення до самореалізації, розвитку здібностей, активної життєвої позиції. Обладнання: текст твору, репродукції картин Михайла Врубеля «Царівна Лебідь», «Демон»; репродукція полотна невідомого художника «Волинська Богоматір». Тип уроку: урок засвоєння нових знань.                                                                                                 ПЕРЕБІГ УРОКУ Епіграф уроку :         Ліпше умерти раз, умерти гордо, з незламаною…
Тема.Історія написання «Зачарованої Десни», автобіографічна основа, сповідальність оповіді. Поєднання минулого і сучасного. Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті. Мета:  -        допомогти учням усвідомити ідейно-художні особливості кіноповісті, її естетичне багатство; -        розвивати навички філософського осмислення морально-етичних проблем, аналізу прозового твору; поглиблювати вміння коментувати й оцінювати прочитане; -        виховувати повагу до родини, морально-етичних цінностей народу, почуття відповідальності за них, за майбутнє. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Епіграфи уроку: Щоб зрозуміти людство, потрібно зрозуміти людину Артур Конан Дойль. Я син свого часу і весь належу сучасникам своїм О.Довженко. ПЕРЕБІГ УРОКУ А. ЕМОЦІЙНО-МОТИВАЦІЙНИЙ КОМУНІКАЦІЙНИЙ ЕТАП І.…
Тема. Вживання великої літери. Лапки у власних назвах. Мета: -        систематизувати матеріал про вживання великої літери й лапок у власних назвах, розглянути складні випадки правопису; -        удосконалювати орфографічні навички і вміння; -        формувати вміння обґрунтовувати вибір написання відповідним правилом; -        розвивати пам’ять, мислення, увагу; -        виховувати любов і повагу до рідного краю, його історії та культури.                     Тип уроку: урок систематизації й узагальнення знань, умінь і навичок.                     Вид уроку: урок-екскурсія.                     Методи й прийоми роботи: розповідь, спостереження й аналізу мовних явищ, метод вправ; тестування, прийом «Незакінчене речення», «Лови помилку!», різні види граматичного розбору (синтаксичний, фонетичний, морфемний),…
Тема: Будова слова і форми слова.  Основа слова, закінчення  змінних слів Мета: навчальна – поглибити знання учнів про основу слова й закінчення слова, утворювати різні форми слова; виховна – формувати вміння добирати спільнокореневі слова, удосконалювати вміння застосовувати на практиці теоретичні знання, навички роботи з підручником; розвивальна – розвивати увагу, логічне мислення; виховувати старанність, працьовитість. Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу Обладнання: таблиця ”Будова слова і форми слова ”, завдання на карточках для роботи в групах Хід уроку І . Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчання Слово вчителя Із розділу “Будова слова» ви дізнаєтеся, з яких значущих частин  складаються слова; навчитеся розрізняти форми…
Тема. Способи дієслів. Тренувальні вправи. Мета: поглибити свої знання про особливості цієї граматичної категорії дієслів, навчитися утворювати форми дієслів різних способів;             розвивати логічне мислення, усне і писемне мовлення школярів, підвищувати культуру мовлення учнів; виховувати в учнів позитивне сприйняття світу, навчити бачити «зорі навіть в буденних калюжах». Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок. Епіграф уроку:                                                                                                                                                                     Життя таке чудове – не змарнуй його!                                                                                                              Мати Тереза ПЕРЕБІГ УРОКУ І. Організаційний момент. ІІ. Перевірка домашнього завдання.         (Робота в домашніх групах).           Учні зачитують дібрані речення із дієсловами різних способів. Кожна група робить висновок про активність вживання дієслів певного…
Тема уроку. Узагальнення та систематизація вивченого про прикметник. Мета уроку: -        узагальнити й систематизувати знання учнів про прикметник як частину мови; -        вдосконалювати усне і писемне мовлення шестикласників; -        виховувати в учнів любов до рідної природи, вміння бачити її неповторність і незвичайну красу за будь-якої пори року. Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань. Епіграф уроку:                                                                                                    Природа – мудра.                                                                                                   Все створила мовчки. Ліна Костенко ПЕРЕБІГ УРОКУ І. Організаційний момент.                     Вступне слово вчителя. (Музичне тло – «Весняна інтродукція». Соло на етнічній сопілці – М.Блощак, вокал – Руслана).         Ось і минула зима з тріскучими морозами, білосніжними заметілями,…
Сторінка 5 із 17