K2 Content

         Мета: ознайомлення з життєвою долею та творами поета рідного краю; розвиток навичок виразного читання, творчих здібностей; виховувати патріотичну свідомість; формувати активну громадську позицію. Обладнання: виставка літературних творів ;виставка дитячих малюнків на тему «Улюблений вірш», мультимедійний екран та проектор, фото та відеопрезентації. Демонструються слайди.   (Електронна презентація-проект додається)              1 учень « Дума про Україну» В годину розпачу, вагання, Коли прокляття топлять горде небо, Я не Пілат , я не вмиваю руки, Я звожуся крізь підлість і розпуку – Іду на поміч, матінко, до тебе. І ти даєш своє благословення, І ти даєш мені для битви силу… І…
Тема. Шевченко і музика по-сучасному Мета: розширити знання учнів про творчість Т.Г.Шевченка; формувати громадянську і загальнокультурну компетентності, бажання читати твори Т.Шевченка; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати творчі здібності, спонукати до власної творчості; üвиховувати любов до національної культури Форма проведення: літературно-музична програма Обладнання:  портрет Т.Г.Шевченка, мультимедійні презентації, музичне оформлення,Інтернет                                                     Перебіг заходу Ведучий: Господь Бог кожному народові дав велетенську постать, котра була б його зорею, проявом його душі. У нашого народу такою постаттю є Тарас Шевченко, якого величають Велетнем Духа, українським Мойсеєм, Пророком, Батьком. Як зазначають науковці, греків створив Гомер, римлян — Вергілій, а українців — Шевченко. Це аксіома: Україна —…
Тема уроку. Способи дієслів(дійсний, умовний, наказовий).     Мета уроку.  Ознайомити учнів із способами дієслів; формувати загальнопізнавальні вміння відрізняти дієслова різних способових форм, правильно визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль ; розвивати навички правильного і доречного використання дієслів в усному і писемному мовленні; розвивати увагу, художньо-образне мислення; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати любов до природи (тема « Я і рідна природа»); Внутрішньопредметні зв’язки Лексикологія: засвоєння прислів’їв і приказок, до складу яких входять дієслова дійсного, умовного й наказового способів. Культура мовлення і стилістика: уживання способів дієслів у художньому стилі. Міжпредметні зв’язки: українська література, образотворче мистецтво. Тип уроку:формування   компетентностей Обладнання: текст, картки з прислів’ями…
Тема. Повторення та узагальнення вивченого про дієприкметник. Мета. Узагальнити й систематизувати знання учнів про дієприкметник, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль; удосконалити орфографічні та пунктуаційні навички; розвивати логічне мислення, пам’ять, стійку увагу, збагачувати активний словник учнів; виховувати любов і пошану до матері, формувати предметні компетенції( мовні, мовленнєві, комунікативні). Обладнання:опорні схеми; роздавальний матеріал(текст);сигнальні картки; уявний мікрофон; Рідна мова: Підручник для 7 класу ; тлумачний, орфографічний словники. Аудіозапис пісні «Два кольори». Презентація Тип уроку. Урок розвитку компетентностей. Епіграф                                                                            Любов до матері – молитва,                                                     Таємне дійство на вустах…                                                                                  І. Горбатий                                             Перебіг   у р о к у 1.Організаційна частина. 2.Повідомлення теми…
Конспект уроку з української літератури. 6 клас Урок 48. Тема: Ярослав Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера                                                 лісового озера».Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті. Мета: ознайомити учнів із цікавими епізодами життя письменника; розвивати навички виразного читання, переказу, аналізу прочитаного, творчу уяву школярів; виховувати почуття любові до рідного краю, мальовничої природи. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Засоби навчання: підручник, портрет Я.Стельмаха,ілюстрації до твору, роздавальні матеріали, презентація. Перебіг уроку І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація суб’єктного досвіду і опорних знань. Бесіда за питаннями: Згадайте, які веселі пригоди траплялись з вами під час літніх канікул, відпочинку? Як ви розумієте поняття…
Сторінка 3 із 17