K2 Content

 Тема. Неологізми. Тренувальні вправи Мета: формувати загальнопізнавальні вміння аналізувати лексику за активністю вживання, розрізня­ти слова, що є в повсякденному вжитку, і ті, які рідко використовуються в мовленні, поглиби­ти знання шестикласників про неологізми; удосконалювати навички використання нових слів; виховувати прагнення учнів до підвищення культури власного мовлення. Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок (удосконалення мовної і мовленнєвознавчої компетенцій). Засоби навчання: підручник, роздавальний матеріал, тлумачний словник, словник іншомовних слів. Перебіг уроку Організаційний етап. Актуалізація і корекція опорних знань, навичок та вмінь. Перевірка домашнього завдання. Повідомлення теми й завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності. Сприймання й усвідомлення учнями фактичного матеріалу, осмислення зв’язків і…
Тема. Активна й пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми та історизми) Мета: ознайомити учнів з активною і пасивною лексикою, із застарілими словами та їх різновидами, новими словами; розвивати усне й писемне мовлення учнів, їх логічне мислення; виховувати любов та повагу рідного слова. Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок. Засоби навчання: підручник, словник, сигнальні картки різних кольорів. Епіграф до уроку: Ну що б, здавалося, слова... Слова та голос — більш нічого. А серце б’ється — ожива, Як їх почує! Тарас Шевченко Перебіг уроку I.Організаційний етап. Формування позитивної настанови. Учитель.Добрий день! В добрий час! Рада, діти, бачить вас! Ви…
         Мета: ознайомлення з життєвою долею та творами поета рідного краю; розвиток навичок виразного читання, творчих здібностей; виховувати патріотичну свідомість; формувати активну громадську позицію. Обладнання: виставка літературних творів ;виставка дитячих малюнків на тему «Улюблений вірш», мультимедійний екран та проектор, фото та відеопрезентації. Демонструються слайди.   (Електронна презентація-проект додається)              1 учень « Дума про Україну» В годину розпачу, вагання, Коли прокляття топлять горде небо, Я не Пілат , я не вмиваю руки, Я звожуся крізь підлість і розпуку – Іду на поміч, матінко, до тебе. І ти даєш своє благословення, І ти даєш мені для битви силу… І…
Тема. Шевченко і музика по-сучасному Мета: розширити знання учнів про творчість Т.Г.Шевченка; формувати громадянську і загальнокультурну компетентності, бажання читати твори Т.Шевченка; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати творчі здібності, спонукати до власної творчості; üвиховувати любов до національної культури Форма проведення: літературно-музична програма Обладнання:  портрет Т.Г.Шевченка, мультимедійні презентації, музичне оформлення,Інтернет                                                     Перебіг заходу Ведучий: Господь Бог кожному народові дав велетенську постать, котра була б його зорею, проявом його душі. У нашого народу такою постаттю є Тарас Шевченко, якого величають Велетнем Духа, українським Мойсеєм, Пророком, Батьком. Як зазначають науковці, греків створив Гомер, римлян — Вергілій, а українців — Шевченко. Це аксіома: Україна —…
Тема уроку. Способи дієслів(дійсний, умовний, наказовий).     Мета уроку.  Ознайомити учнів із способами дієслів; формувати загальнопізнавальні вміння відрізняти дієслова різних способових форм, правильно визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль ; розвивати навички правильного і доречного використання дієслів в усному і писемному мовленні; розвивати увагу, художньо-образне мислення; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати любов до природи (тема « Я і рідна природа»); Внутрішньопредметні зв’язки Лексикологія: засвоєння прислів’їв і приказок, до складу яких входять дієслова дійсного, умовного й наказового способів. Культура мовлення і стилістика: уживання способів дієслів у художньому стилі. Міжпредметні зв’язки: українська література, образотворче мистецтво. Тип уроку:формування   компетентностей Обладнання: текст, картки з прислів’ями…
Сторінка 3 із 18