K2 Content

Тема: «Чи кожен здатен винести свій хрест, ще за життя не лігши в домовину…» (за новелою В. Стефаника «Камінний хрест»). Мета уроку: у процесі опрацювання теми створити таку духовну атмосферу, яка ввела б старшокласників у світ болю й любові головного персонажа новели – Івана Дідуха. Крізь призму такого сприйняття формувати в учнів внутрішнє переконання в тому, що людина буває по-справжньому щаслива лише на своїй землі, що чужа земля часто стає могилою для тих, хто має велике й любляче серце; на основі віковічних традицій українців сприяти становленню в юних високих моральних принципів, збагачувати їхній ментальний досвід новими об'єктивними оцінками й поглядами. Як…
Тема: Трагедія Сави Чалого як зрадника національних інтересів свого народу. Утілення у творі народного погляду на зраду і побратимство. Проблема побратимства і зради у творі. Суперечливість і трагічність образу Сави Чалого. Мета: навчити учнів вести дискусію,розвивати уміння досліджувати поставлені питання, будувати власні висловлювання, доводити свою думку; виховувати справжній патріотизм, почуття побратимства, розкрити причини трагедії головного героя як неминучої плати за свої вчинки; розвивати і вдосконалювати навички аналізу літературного твору; виховувати в учнів почуття непримиренності до національної зради; усвідомити авторську ідею – осуд національної зради в будь-яких проявах. Обладнання: портрет письменника, ілюстративний матеріал до твору, книжкова виставка, мультимедійна презентація. Тип уроку: урок-підсумок;…
Урок літератури 6 (10) кл. профільний Тема уроку: “Талан” – драма з життя української інтелігенції, змалювання нелегкої долі акторів. Марія Заньковецька як прототип образу Лучицької. Морально-етичні проблеми сім’ї та становище українського театру за п’єсою. Мета: ознайомити учнів із соціально-побутовою драмою, допомогти усвідомити її ідейно-мистецьку цінність, розвивати навички виразного читання драматичних творів, їх аналіз: прищеплювати любов до театру, розвивати досконалість мистецтва, усвідомлювати, що життєва позиція кожного впливає на усього суспільства. Цілі Учні знатимуть: зміст драми; суть порушених у ній соціальних і морально-етичних проблем, цікаві факти з життя Марії Заньковецької. Учні вмітимуть: аналізувати соціально-побутову драму та характеризувати проблеми, порушені у ній, висловлювати…
Тема: Любов Пономаренко. “Гер переможений”. Наскрізний гуманістичний пафос новели. Художні засоби його втілення. Теорія літератури: новела. Мета: ознайомити учнів з фактами життя і творчості Л. Пономаренко; розвивати вміння аналізувати зміст художнього твору, його проблематику; вчити семикласників висловлювати власне судження щодо прочитаного; навчити висловлювати свої думки щодо ролі й значення гуманізму у розвитку людства і духовності людини. Тип уроку: Урок вивчення нового матеріалу. Обладнання: портрет письменниці, мультимедійні матеріали. Методи, прийоми і форми роботи: “кольоровий настрій”, передбачити “незакінчене речення”, ланцюжок думок (відповідей), метод “прес” (“я вважаю, що...”), прийом “угу” (“так, так”), есе, робота з підручником, метод “збери намисто”, рефлексія досягнень. Епіграф уроку:…
Тема: Образи руських князів. Наскрізна ідея патріотизму Мета:Розкрити ідею «Слова…»; проаналізувати проблему патріотизму; розвивати вміння характеризувати героїв. Без минулого немає майбутнього.                                                        О. Довженко Перебіг уроку Організаційний момент Слайд 3 1. Незакінчене речення. Для мене історія – це Слайд 6 2. «Асоціативний диктант» (до вказаних числівників доберіть асоціації). 1184 похід у степ Святослава;7000 полонених захопив 417 князів 1185 похід Ігоря 4 князі9 днів 10 ТРАВНЯ ПОЧАВСЯ БІЙ 3 дні тривав бій1187(1188)написане «Слово»1782 список передано Катерині ІІ 1802 1812 згорів рукопис «Слова»1985 ЮНЕСКО оголосила роком 800річчя описаного в творі20 разів у тексті вживаються слова руська земля Чому цифри зображені різними кольорами?…
Тема: Групи часток за значенням Культурологічна тема: Сторінками “Кобзаря” Т. Шевченка Мета: Формувати вміння розрізняти групи часток за значенням: формотворчі, заперечні, модальні. Розвивати в учнів вміння працювати самостійно, зв’язно висловлювати думку, уміння виділяти головне. Виховувати любов до творчої спадщини Т. Шевченка. Урок формування навичок і вмінь Обладнання: портрет Т. Шевченка, вишитий рушник, “Кобзар”. Перебіг уроку І. 1. Організація класу. 2. Актуалізація чуттєвого досвіду і опорних знань учнів. Бесіда. Який розділ науки ми вивчаємо? Що ж вивчає морфологія? Які частини мови ми зараз вивчаємо? Назвіть їх? Чому прийменник службова частина мови? Чому сполучник службова частина мови? Побудьте в ролі вчителя. Розкажіть…
                                                                          Кобзарю! Знов до тебе я приходжу,                                                                            Бо ти для мене совість і закон                                                                                                                      Л. Костенко Ведучий 1. Весна… Ще несміливо, ледь помітно ступаєш ти моєю рідною Україною. Твій прихід – це завжди свято. Свято оновлення, відродження, свято наших душ. Ведучий 2. Кожному з нас здається, що він народжується на світ удруге, що весна ця – особлива, краща, світліша! Ведучий 1. Весна……
Читець. Молитва до мови (К.Мотрич) Мово! Пресвята Богородице мого народу! З чорнозему, рясту, любистку, м'яти, євшан-зілля, з роси, з дніпровської води, від зорі і місяця народжена! Мово! Мудра Берегине, що не давала погаснути зеленому вогнищу роду нашого і тримала народ на небесному олімпі волелюбності, слави і гордого духу. Мово! Велична молитво наша у своїй нероздільній трійці, що єси Ти і Бог – Любов, і Бог-Віра, і Бог-Надія. То ж стояла Ти на чатах коло вівтаря нашого національного храму й не впускала туди злого духа виродження, злого духа скверноти, злого духа ганьби! Мово мого народу! Прости! Воскресни! Повернися! Возродися! Забуяй віщим…
Сторінка 7 із 17