Тема: Павло Тичина. Коротко про поета і край, де він народився.              «Не бував ти у наших краях». Майстерне відтворення краси              природи, вираження життєрадісності, патріотичних почуттів              засобами художнього слова у поезії «Не бував ти у наших              краях». Мета: навчальна – ознайомити школярів з поетичним відтворенням краси                                     природи П.Тичиною;              виховна – виховувати почуття прекрасного, любов…
Тема: Україна часів Т.Г.Шевченка. Розповідь про поета, його            дитинство. «За сонцем хмаронька пливе» Мета: Навчальна – ознайомити учнів із біографією Т.Г.Шевченка, зі збіркою                                  «Кобзар» та поезією «За сонцем хмаронька пливе»;            виховна – виховувати любов до природи України, почуття                              прекрасного.            розвивальна –формувати вміння описувати власні відчуття, викликані художнім словом      Цілі. Учні знають: факти про дитинство Т.Шевченка, зміст поезії «За            сонцем хмаронька пливе», художні виражальні засоби. Учні вміють: самостійно ставити цілі вивчення теми, розповідати про Україну часів Т.Шевченка, дитинство поета; виразно читати поезію, знаходити у вірші художні засоби, «оживлювати» текст. Обладнання: запис пісні «Шлях до…
Тема. Урок позакласного читання №3. Сучасні твори про історичне     минуле українського народу. Усний відгук на самостійно   прочитаний твір. Мета: навчальна – зацікавити учнів додатковим читанням художніх творів      на історичну тему; вчити докладно переказувати цікаві епізоди з них;  виховна – виховувати почуття патріотизму, національної гордості.  розвивальна – висловлювати свої думки про почуте і прочитане,   аналізувати та зіставляти історичні факти, коментувати    їх. Обладнання: книжкова виставка «Історичні твори українських    письменників». Цілі уроку. Учні знають:зміст творів сучасних авторів про історичне   минуле українського народу;  учні вміють:виразно і докладно переказувати прочитане;    висловлювати власне ставлення до прочитаного,   оцінювати його, визначати головну думку.…
Сторінка 6 із 18