Четвер, 05 квітня 2018 10:00
Майстерне відтворення краси природи у віршах «Гаї шумлять», «Блакить мою душу обвіяла». Мелодійність віршів П.Тичини. Автор - учитель ТЗОШ№28 Н.Н.Мельничук
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 5 клас
Завантажити прикріплення:
Четвер, 05 квітня 2018 09:58
Майстерне відтворення краси природи, вираження життєрадісності, патріотичних почуттів засобами художнього слова у поезії П.Г.Тичини «Не бував ти у наших краях». Автор - учитель ТЗОШ№28 Н.Н.Мельничук
Тема: Павло Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. «Не бував ти у наших краях». Майстерне відтворення краси природи, вираження життєрадісності, патріотичних почуттів засобами художнього слова у поезії «Не бував ти у наших краях». Мета: навчальна – ознайомити школярів з поетичним відтворенням краси природи П.Тичиною; виховна – виховувати почуття прекрасного, любов…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 5 клас
Четвер, 05 квітня 2018 09:46
Олена Пчілка. «Сосонка». Цикл уроків. Автор - учитель ТЗОШ№28 Н.Н.Мельничук
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 5 клас
Завантажити прикріплення:
Четвер, 05 квітня 2018 09:44
Костянтина Малицька. «Чом, чом, земле моя…» - вірш-пісня, що стала народною. Автор - учитель ТЗОШ№28 Н.Н.Мельничук
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 5 клас
Завантажити прикріплення:
Четвер, 05 квітня 2018 09:42
Україна часів Т.Г.Шевченка. Розповідь про поета, його дитинство. «За сонцем хмаронька пливе». Автор - учитель ТЗОШ№28 Н.Н.Мельничук
Тема: Україна часів Т.Г.Шевченка. Розповідь про поета, його дитинство. «За сонцем хмаронька пливе» Мета: Навчальна – ознайомити учнів із біографією Т.Г.Шевченка, зі збіркою «Кобзар» та поезією «За сонцем хмаронька пливе»; виховна – виховувати любов до природи України, почуття прекрасного. розвивальна –формувати вміння описувати власні відчуття, викликані художнім словом Цілі. Учні знають: факти про дитинство Т.Шевченка, зміст поезії «За сонцем хмаронька пливе», художні виражальні засоби. Учні вміють: самостійно ставити цілі вивчення теми, розповідати про Україну часів Т.Шевченка, дитинство поета; виразно читати поезію, знаходити у вірші художні засоби, «оживлювати» текст. Обладнання: запис пісні «Шлях до…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 5 клас
Четвер, 05 квітня 2018 09:40
Сучасні твори про історичне минуле українського народу. Усний відгук на самостійно прочитаний твір. Автор - учитель ТЗОШ№28 Н.Н.Мельничук
Тема. Урок позакласного читання №3. Сучасні твори про історичне минуле українського народу. Усний відгук на самостійно прочитаний твір. Мета: навчальна – зацікавити учнів додатковим читанням художніх творів на історичну тему; вчити докладно переказувати цікаві епізоди з них; виховна – виховувати почуття патріотизму, національної гордості. розвивальна – висловлювати свої думки про почуте і прочитане, аналізувати та зіставляти історичні факти, коментувати їх. Обладнання: книжкова виставка «Історичні твори українських письменників». Цілі уроку. Учні знають:зміст творів сучасних авторів про історичне минуле українського народу; учні вміють:виразно і докладно переказувати прочитане; висловлювати власне ставлення до прочитаного, оцінювати його, визначати головну думку.…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 5 клас
Четвер, 05 квітня 2018 09:36
Твір - роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі за простим планом. Автор - учитель ТЗОШ№28 Н.Н.Мельничук
Тема. Твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі за простим планом Мета: допомогти шестикласникам зібрати матеріал для твору – роздуму про вчинки людей, підготуватися до його написання, розвивати вміння виражати в письмовій формі суттєві ознаки тексту- роздуму, добирати точні й образні слова, складати план висловлювання, дотримуватися чіткої послідовності викладу. Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь. Засоби навчання: підручник, роздавальний матеріал, таблиця «Типи та стилі мовлення», картки з індивідуальними завданнями. Епіграфи до уроку: Віддай людині крихітку себе, За це душа наповнюється світлом. Л. Костенко Щоб судити про людину, принаймні треба увійти в таїну її…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 6 клас
Четвер, 05 квітня 2018 09:35
Робота над помилками, допущеними в письмовому творі.Тренувальні вправи. Автор - учитель ТЗОШ№28 Н.Н. Мельничук
Тема. Робота над помилками, допущеними в письмовому творі.Тренувальні вправи. Мета: розвивати мовлення і логічне мислення школярів, уміння виділяти головне в тексті, точно передавати інформацію; шляхом аналізу письмового твору запобігати помилковому написанню слів із вивченими орфограмами, виробляти вміння підбирати слова-синоніми, найбільш доречні в даному висловлюванні. Закріпити вміння учнів виділяти числівники з-поміж інших частин мови, які можуть мати числове значення,визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль та виражальні можливості, виховувати почуття любові до навчання. Епіграф: Учення в щасті прикрашає, а в нещасті – утішає. Народна творчість I.Організаційний етап. II.Аналіз учнівських творів. Робота над помилками, допущеними у творі. 1.Редагування речень. Вправа «Мовна лікарня». Знайти…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 6 клас
Детальніше ...
Четвер, 05 квітня 2018 09:33
Книжка в житті людини. Книги в Київській Русі. Ярослав Мудрий – великий шанувальник освіти, книжкової мудрості. Сучасний читач і його роль у новому «житті» твору. Автор - учитель ТЗОШ№28 Н.Н.Мельничук.
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 6 клас
Завантажити прикріплення:
Середа, 04 квітня 2018 16:06
Сценарій літературно-мистецької композиції з нагоди 145-річчя від дня народження Богдана Лепкого. Автор - учитель ТЗОШ№14 Г.Д.Яськів.
Літературно-мистецька композиція з нагоди 145-річчя від дня народження Богдана Лепкого «Кохання найщиріші почуття» Пісня «Чуєш, брате, мій» Ведуча. Про кохання, найкраще з почуттів, дарованих людині Богом, сказано багато щи- рих, захоплюючих слів, створено найчудовіші картини, складено найліричніші мелодії. Ведучий. Кохання одухотворює людину, робить кращим і змістовнішим її життя, напо- внює світлою, ніжною радістю, дарує красу почуттів. Ведуча. Кохання—це той прекрасний цвіт папороті, який шукають усі, та, на жаль, зна- ходить далеко не кожний… Ведучий. Вічна загадка любові, життя люблячого серця, вічні відтінки людських стосунків завжди були в центрі уваги поетів…
Опубліковано в
Сценарії виховних заходів
Середа, 04 квітня 2018 15:50
Наталка як уособлення кращих рис української жінки. Порівняльна характеристика дійових осіб. Автор - учитель ТЗОШ№14 Г.Д. Яськів.
Тема. Наталка як уособлення кращих рис української жінки. Порівняльна характеристика дійових осіб. Роль і функції пісень у драмі Мета (формувати компетентності): предметні:продовжити роботу над драмою І. Котляревського «Наталка Полтавка»,навчати аналізувати образ головної героїні та художні засоби, які використовує автор для змалювання Наталки; характеризувати та порівнювати образи інших головних дійових осіб драматичного твору, визначати мотиви їхньої поведінки; ключові: навички аналізу дійових осіб драматичного твору; комунікативні: розвивати вміння аргументовано доводити свою думку; інформаційні: навички порівняння та зіставлення; загальнокультурні: осмислювати важливість таких моральних чеснот, як чесність, відданість, вірність у коханні, уміння відстоювати людськугідність. Тип уроку: комбінований. Обладнання: підручник, портрет І. Котляревського, картки…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 9 клас
Середа, 04 квітня 2018 15:46
Прикметник. Система уроків для 6 класу . Автор - учитель ТЗОШ№14 Г.Д.Яськів
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 6 клас
Завантажити прикріплення: