Четвер, 09 листопада 2017 17:06
Петро Котляревський "Наталка Полтавка". Автор - учитель ТСШ№5 Стефанія Костинська
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 9 клас
Завантажити прикріплення:
Четвер, 09 листопада 2017 17:04
Іван Франко. "Зів'яле листя". Автор - учитель ТСШ№5 Стефанія Костинська
Поетична збірка «Зів’яле листя»: «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся мені…». Місце любовної теми у творчості Івана Франка. Автобіографічність поезій. Широка емоційна гама почуттів ліричного героя, ствердження невмирущості людських почуттів, ідеалу кохання.
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 10 клас
Завантажити прикріплення:
Четвер, 09 листопада 2017 16:30
Микола Куліш. Сатирична комедія “Мина Мазайло”. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації. Автор - учитель ТСШ№5 Зоряна Гуцул
Тема: Микола Куліш. Сатирична комедія “Мина Мазайло”. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації. Нації вмирають не від інфаркту. Спочатку їм відбирають мову Ліна Костенко Суспільство можна вважати морально здоровим тоді, коли воно має мужність сміятися над власними недоліками. Лесь Танюк Мета: Художньо відтворити проблеми українізації, запровадженої у 20-х роках; підкреслити сатиричне викриття міщанського пристосуванства, висміювання бездуховності; навчитися узагальнювати та систематизувати набуті знання і використовувати їх у процесі підготовки над завданнями ЗНО; виховувати повагу до свого роду і народу. Цілі: Учні знатимуть: особливості мови твору; зміст, поняття сатирична комедія, трагікомедія, що таке шовінізм, нігілізм. Учні вмітимуть: висловлювати власне ставлення…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 11 клас
Завантажити прикріплення:
Четвер, 09 листопада 2017 16:26
«Душі жіночої невипита криниця…» Доля жінки-матері у поемі Т. Шевченка «Катерина», «Наймичка». Автор - учитель ТСШ№5 Гуцул Зоряна
Тема: «Душі жіночої невипита криниця…» Доля жінки-матері у поемі Т. Шевченка «Катерина», «Наймичка» Мета: поглибити знання про життєпис і творчість письменника, допомогти учням усвідомити, чому Шевченко так уболівав за долю жінок, яким є художнє втілення цієї теми; удосконалювати навички виразного й усвідомленого читання, коментування змісту твору, аналізу ліро-епічного тексту, визначати тему, провідну думку, жанр, формувати вміння висловлення власної думки щодо прочитаного; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки, милосердя, прагнення до дотримання загальноприйнятих моральних норм. З’ясувати особливості тематики жіночої долі у творчості Т.Г.Шевченка; розкрити ідейно-художній зміст та образи поеми «Катерина», показати трагізм дівчини-селянки та дітей-сиріт; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічність у…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 9 клас
Завантажити прикріплення:
Четвер, 09 листопада 2017 16:24
Леся Українка. Драма-феєрія «Лісова пісня». Історія створення. Суспільно-естетичне тло. Характер конфлікту. Сюжет і проблематика. Автор - учитель ТСШ№5 Зоряна Гуцул
Тема. Леся Українка. Драма-феєрія «Лісова пісня». Історія створення. Суспільно-естетичне тло. Характер конфлікту. Сюжет і проблематика «Лісова пісня»-діамантовий вінець української літератури Максим Рильський Формулюючи мету уроку, його завдання, розробляючи модель, компонуючи методи і прийоми організації навчальної діяльності, передбачила і врахувала реалізацію комплексу навчальних цілей, виходила з тих чи інших критеріїв і завдань, які передбачені в науково-методичній проблемі «Текстоцентричний підхід до викладання української літератури». Виходячи з цього, мету уроку сформулювала так: Розкрити джерела (суспільно-історичні, світоглядно-біографічні) написання драми-феєрії; з’ясувати характер конфлікту; ознайомити учнів із сюжетом, означити найважливіші проблеми; поглибити уявлення про драматичний твір та його жанрові ознаки: конфлікт, форми відображення та психологічну…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 10 клас
Завантажити прикріплення:
Понеділок, 30 жовтня 2017 14:28
Сценарій виховного заходу "Спочатку було слово". Автор - учитель ТУГ А. Колодій
Мета заходу: Формувати ціннісне ставлення особистості до соціального довкілля; поєднати інтереси вихованця, котрий прагне до вільного саморозвитку і збереження своєї індивідуальності; держави, зацікавленої у тому, щоб діти зростали громадянами- патріотами, здатними забезпечити країні гідне місце у цивілізованому світі; пробуджувати високі моральні якості: патріотизм, почуття громадянської та власної гідності; забезпечити дієвість духовних чеснот українського народу; формувати морально-духовну життєво компетентну особистість. (Звучить українська народна мелодія, на сцену виходять учні) 1-й учень. Сьогодні, дорогі друзі, ми будемо говорити про мову, якою розмовляємо, пишемо, читаємо. Про мову нашого народу-українську мову. Першим до нас приходить слово. З колисковою материнською піснею, тихою казкою, доброю ласкою. І…
Опубліковано в
Сценарії виховних заходів
Вівторок, 24 жовтня 2017 10:33
Склад. Наголос. Орфоепічний словник, словник наголосів. Автор - учитель ТУГ Колодій А.Р.
Тема: Склад. Наголос. Орфоепічний словник, словник наголосів. Мета: навчальна: поглибити знання учнів про склад на наголос; ознайомити з орфоепічним словником і словником наголосів; формувати вміння та навички ділити слова на склади, правильно вимовляти наголошені і ненаголошені голосні; розвивальна: розвивати критичне мислення учнів; усне та писемне мовлення; виховна: виховувати культуру спілкування, замилування рідною мовою. Очікувані результати: – Знаннєвий складник: – учні знають, що таке наголос, логічний наголос, уміють пояснити його роль в усному мовленні. – знають, як користуватися орфоепічним словником та словником наголосів, уміють пояснити орфоепічну помилку. Діяльнісний складник: – поділяють слова на склади, використовують логічний наголос; – знаходять і виправляють орфоепічні помилки…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 5 клас
Завантажити прикріплення:
Неділя, 15 жовтня 2017 02:24
Узагальнення вивченого про прислівник. Автор - учитель ТЗОШ№14 Г.Снітовська
Тема: Узагальнення вивченого про прислівник Мета: навчальна – повторити вивчене, узагальнити та систематизувати знання семикласників про прислівник як незмінну самостійну частину мови, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль;продовжити вдосконалювати орфографічні навички, уміння і навички правильно вживати у мовленні і письмі прислівники; виховна – виховувати тактовність у поведінці учнів під час роботи в парах і групах;сприяти формуванню моральності й духовної краси дітей; розвивальна – розвивати критичне мислення, розумові та творчі здібності дітей; формувати вміння висловлювати й доводити власну думку. Форма проведення: мовознавча гра “Квест” Форми роботи: групова, індивідуальна, фронтальна. Обладнання: картки-завдання для квесту, жетони, тлумачний словник, роздатковий матеріал, мультимедійна презентація, екран та мультимедійний проектор, комп’ютер.…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 7 клас
Завантажити прикріплення:
Детальніше ...
Неділя, 15 жовтня 2017 02:23
Діалог. Розділові знаки в діалозі. Автор - учитель УМЛ ТСШ№3 Гандзій Н.Б.
Тема. Діалог. Розділові знаки при діалозі. Мета: ознайомити п’ятикласників з особливостями побудови діалогу; розвивати вміння ставити і пояснювати розділові знаки в діалогах, перебудовувати репліки діалогу на речення з прямою мовою, формувати культуру спілкування; виховувати любов до рідної мови. Тип уроку: урок засвоєння знань (формування мовної і мовленнєвознавчої компетенції). Засоби навчання: підручник «Українська мова», О.В. Заболотний, В.В. Заболотний, комп’ютер, телевізор. Перебіг уроку I.Організаційний етап. Діти, продзвенів дзвінок. Почався урок. Поверніться один до одного. Загляньте в очі один одному. Усміхніться, зігрійте добротою свого товариша і збережіть гарний настрій на весь урок. II.Перевірка домашнього завдання. ІII.Оголошення теми, завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності. Вступне…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 5 клас
Неділя, 15 жовтня 2017 02:22
Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. Автор - учитель УМЛ Гандзій Н.Б.
Тема. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про однорідні члени речення, узагальню вальні слова, розділові знаки в реченнях з однорідними членами; розвивати правописні вміння учнів; виховувати повагу до праці. Типу уроку: урок повторення, узагальнення й систематизації знань, умінь і навичок (формування мовленнєвої компетенції). Засоби навчання: підручник «Українська мова», О.В. Заболотний, В.В. Заболотний, комп’ютер. Перебіг уроку I.Організаційний етап. II.Перевірка домашнього завдання. III.Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів. IV.Актуалізація мотивації учіння школярів; відтворення й узагальнення понять і засвоєння відповідної їм системи знань. «Загадкова мова». - Прочитайте загадку, відгадайте її,…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 5 клас
Неділя, 15 жовтня 2017 02:19
Кіноповість «Україна в огні» О.Довженка - неприхована правда війни. Автор - учитель ТСШ№3 Гандзій Н.Б.
Тема.Кіноповість «Україна в огні» - неприхована правда війни. Мета: актуалізувати, узагальнити й систематизувати знання учнів про Другу світову війну; удосконалити вміння аналізувати художні твори; розвивати культуру мовлення; виховувати любов до рідної землі; її історії, любов до української літератури; прищеплювати інтерес до наслідків власної праці. Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь і навичок. Засоби навчання: художні тексти (О. Довженко «Україна в огні»), комп’ютер, телевізор. Перебіг уроку I.Організаційний момент. На дошці: «Неповторністю душі, всебічною обдарованістю своєї натури він нагадував людей епохи Відродження» Олесь Гончар «Хай вічно красується доблестю наша земля» Олександр Довженко «Є воля – є людина! Нема волі…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 11 клас
Неділя, 15 жовтня 2017 02:17
Сценарій виховного заходу на тему: «Звучи, рідна мово, в рідній школі» . Автор - учитель ТСШ№3 Гандзій Н.Б.
Мета: розширити відомості учнів про рідну мову, сформувати поняття «національна мова», «державна мова», розвивати мовленнєву культуру учнів; виховувати пізнавальний інтерес до української мови та поглиблювати знання про неї. ПЕРЕБІГ СВЯТА На сцені хор молодших класів, виконують пісню «Молитва». Ведучий1. Рідне слово…Воно бринить, хвилює душу. Бо мова українська – то невичерпне джерело, скарбниця народного духу. Вона мелодійна, ласкава, ніжна, багата. Порадник і вчитель тим, хто її зневажає. Ведучий2. 21 лютого відзначається Міжнародний день рідної мови. Це відносно молоде свято – до календарів усього світу Воно ввійшло тільки у 1999 році. І в Україні воно також лише почало писати історію. Ведучий1. Як…
Опубліковано в
Сценарії виховних заходів