Понеділок, 04 лютого 2019 21:36
Ідея нерозривної єдності людини з рідною землею у поезіях Левка Крупи. Автор - Галина Бараннікова
Тема уроку: Ідея нерозривної єдності людини з рідною землею у поезіях Левка Крупи. Мета уроку: донести до учнів особливості таланту митця, самобутню манеру його віршів із збірки «Міра болю»; розвивати логічне мислення; формувати естетичні смаки; засобами художнього слова виховувати патріотичні почуття. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Засоби навчання: портрет Левка Крупи, виставка книг,презентація до уроку. Випереджувальне завдання: Епіграф до уроку: Живу тривогами, а не спокоєм, Добро плекаю і перечу злу… Левко Крупа Перебіг уроку І. Організаційний етап. Забезпечення емоційної готовності учнів. ІІ. Актуалізація і корекція опорних знань та суб’єктного досвіду учнів. Тернопільщина багата видатними історичними постатями, що…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
Понеділок, 04 лютого 2019 21:34
В. Чемерис «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Цикл уроків. Автор - Галина Бараннікова
Тема: Дружба й перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення. Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.. Мета: продовжити ознайомлення із сюжетом гумористичного твору В. Чемериса, навчити розрізняти види комічного та засоби його художнього втілення; удосконалювати вміння переказувати гумористичні ситуації, формулювати власні думки щодо проблеми, робити висновки; розвивати образне та критичне мислення, творчу уяву, навички виразного читання гумористичних творів, переказування гумористичних ситуацій, уміння висловлювати свої враження та думки; виховувати культуру спілкування, почуття гумору, прагнення до щирості почуттів. Теорія літератури: комічне, гумор, сатира, іронія, художні образи, художні засоби. Обладнання: портрет письменника, ілюстрації до твору. Тип уроку: комбінований.…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 8 клас
Понеділок, 04 лютого 2019 21:30
Мовно-літературний квест "Я знаю!" Автор - учитель ТЗОШ№8 Галина Бараннікова
Мовно-літературний квест "Я знаю!" для учнів 8 класів Мета: повторити і закріпити знання учнів з української мови, літератури, збагачувати словниковий запас; розвивати логічне та образне мислення, пам'ять, увагу, спостережливість, кмітливість; виховувати культуру мовлення, любов до української мови, повагу до народної мудрості, почуття колективізму, згуртованості, відповідальності за спільну справу, пробудити почуття національної свідомості. Методичний коментар. Мовознавчий квест проводиться як позакласний західдля учнів приблизно одного віку. Оптимальна кількість команд – 3 , по троє-четверо у кожній. Керівник гри заздалегідь ознайомлює учасників із правилами. Учитель має розробити маршрути так, щоб не допустити скупчення дітей в одному місці. Для квесту знадобляться конверти із завданням,…
Опубліковано в
Сценарії виховних заходів
Понеділок, 04 лютого 2019 21:27
Сценарій "Бринить, співає наша мова…" Автор - учительТЗОШ№8 Г.О.Баранннікова
Мовно-літературний квест "Я знаю!" для учнів 8 класів Мета: повторити і закріпити знання учнів з української мови, літератури, збагачувати словниковий запас; розвивати логічне та образне мислення, пам'ять, увагу, спостережливість, кмітливість; виховувати культуру мовлення, любов до української мови, повагу до народної мудрості, почуття колективізму, згуртованості, відповідальності за спільну справу, пробудити почуття національної свідомості. Методичний коментар. Мовознавчий квест проводиться як позакласний західдля учнів приблизно одного віку. Оптимальна кількість команд – 3 , по троє-четверо у кожній. Керівник гри заздалегідь ознайомлює учасників із правилами. Учитель має розробити маршрути так, щоб не допустити скупчення дітей в одному місці. Для квесту знадобляться конверти із завданням,…
Опубліковано в
Сценарії виховних заходів
Понеділок, 28 січня 2019 22:50
Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому. Підрядні сполучники й сполучні слова в складнопідрядному реченні. Автор - учитель ТЗОШ№14 Г.Снітовська
Тема. Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому. Підрядні сполучники й сполучні слова в складнопідрядному реченні Мета: навчальна – дати учням наукове поняття про складнопідрядне речення (СПР), з’ясувати відмінності між сполучниками і сполучними словами; виховна – виховати культуру мовлення, сприяти вихованню естетичного сприйняття природи; розвивальна – розвивати вміння знаходити СПР у тексті, визначати головну і підрядну частини. Знаннєва складова: знає складнопідрядних речень, пояснює їх будову; правильно ставить розділові знаки між частинами складнопідрядного речення та обґрунтовує їх. Діяльнісна складова: знаходить у тексті складнопідрядні речення; визначає головну й підрядну частини; класифікує складнопідрядні речення за засобами зв’язку в них; розрізняє сполучники…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 9 клас
Неділя, 27 січня 2019 04:11
Орфоепічна помилка. Автор - учитель ТУГ Колодій А.Р.
Тема: Орфоепічна помилка. Мета: * навчальна: поглибити знання учнів про фонетичну транскрипцію, орфоепічний словник; формувати вміння правильно вимовляти слова пояснювати орфоепічну помилку відповідно до вивчених правил. * розвивальна: розвивати усне та писемне мовлення учнів, уважність, критичне мислення; * виховна: виховувати культуру спілкування. Очікувані результати: – – Знаннєвий складник: – учні знають, що таке орфоепічна помилка; уміють з’ясувати правильну вимову слова за орфоепічним словником. Діяльнісний складник: – учні користуються орфоепічним словником, словником наголосів; помічають, і виправляють орфоепічні помилки відповідно до вивчених правил. Ціннісний складник: – усвідомлює красу, естетичну довершеність української мови, зокрема її милозвучність і мелодійність. Обладнання: орфоепічний, орфографічний…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 5 клас
Середа, 26 грудня 2018 09:34
Іван Котляревський. Соціально-побутова драма «Наталка Полтавка» - перший твір нової української драматургії. Автор - учитель ТНВК ШЕЛ№9 Наталія Южин
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 9 клас
Завантажити прикріплення:
Вівторок, 09 жовтня 2018 11:51
Складносурядні речення. Автор - учитель ТЗОШ№14 Г.Снітовська
Тема: Складносурядні речення. Мета: навчальна – поглибити знання учнів про складне речення, будову складносурядного речення, засоби зв’язку в складносурядному реченні; закріпити знання про правила розстановки розділових знаків у складносурядному реченні; виховна – формувати інтерес до вивчення синтаксису української мови; виховувати повагу до народної моралі, загальнолюдських цінностей; розвивальна – розвивати уміння і навички розрізняти складні речення різних типів, визначати їх структуру і засоби зв’язку між простими реченнями у складносурядному. Тип уроку: комбінований Обладнання: Мацько Л. І., Мацько…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 9 клас
Детальніше ...
Понеділок, 10 вересня 2018 11:11
Календарне планування з української мови для 10 класу за оновленою програмою (філологічний профіль)
Календарне планування з української мови для 10 класу за оновленою програмою (філологічний профіль)
Опубліковано в
Календарно-тематичне планування
Четвер, 16 серпня 2018 03:53
Календарно-тематичні плани з української мови та літератури для 10 класу (за новою програмою)
Орієнтовні календарно-тематичні плани з української мови та літератури для 10 класу (за новою програмою).
Опубліковано в
Календарно-тематичне планування
П'ятниця, 06 квітня 2018 11:16
Літературний вечір, присвячений 290-річчю від дня народження Григорія Сковороди "Світ ловив мене, але не спіймав". Автор - учитель ТУГ - А. Колодій.
Мета. Підсумувати і збагатити знання учнів про життєвий та творчий шлях Григорія Сковороди;розвивати кмітливість, творчу уяву; сприяти формуванню етичних взаємовідносин; виховувати гордість за видатних діячів українського народу, за славне історичне минуле нашого народу і багату творчу спадщину. Обладнання. Портрет Г.Сковороди, вислів "Світ ловив мене, та не спіймав", книжкова виставка "Народний мудріець" до 285-річчя з дня народження Г.Сковороди, декорація пір року, поля; печені хрести, пшениця; костюми для інсценізації байок; палиця, торба, сопілка, аудіо записи, проектор, дискета із записом світлин, що відображають життєвий та творчий шлях Г.Сковороди, його дослідників та наступників. Ведучий 1. Містечко Чорнухи розкинулося на косогорі над річкою Многою і…
Опубліковано в
Сценарії виховних заходів
П'ятниця, 06 квітня 2018 10:27
Правила вживання апострофа. Автор - учитель ТЗОШ№14 Г.Снітовська
Тема: Правила вживання апострофа. Соціокультурна тема уроку: Я й національна культура. Мета: навчальна – повторити й систематизувати знання, здобуті в початкових класах та засвоїти нові правила вживання апострофа, удосконалити навички правильної вимови й написання слів з апострофом; виховна – виховувати наполегливість у роботі, цікавість до слова, повагу до національної культури; розвивальна – розвивати увагу, спостережливість, навички самостійної роботи. Тип уроку: Засвоєння нових знань. Методи навчання: Спостереження учнів над мовою, бесіда, робота з підручником, вправи. Засоби навчання: Підручник. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання. Запишіть слова з йо та ьо у два стовпчики. Серйозний, Соловйов, мужньо, тьохкати, медальйон, раннього, кольоровий, підйомний,…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 5 клас