Понеділок, 24 травня 2021 11:39
Ліна Костенко "Дощ полив". Автор - учитель ТЗОШ№11 В.Ситар
ЛІНА КОСТЕНКО. «ДОЩ ПОЛИВ...» Мета: ознайомити учнів з основними фактами біографії письменниці, її поезіями; допомогти усвідомити ідейно-художній зміст програмового твору, його красу; розвивати навички виразного читання, уміння коментувати, визначати основні мотиви поезій; виховувати спостережливість, плекати естетичні почуття, позитивне мислення, любов до природи. Цілі. Учні знатимуть: — основні факти біографії Ліни Костенко; — зміст вірша «Дощ полив...». Учні вмітимуть: — виразно читати вірші, акцентуючи увагу на засобах виразності мови; — пояснювати, за допомогою яких художніх засобів створено образи-персонажі поезії. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Обладнання: портрет Л. Костенко, збірки її творів, ілюстрації до них, пейзажні картини. Теорія літератури:ліричний твір, ліричний…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 7 клас
Понеділок, 06 липня 2020 07:48
Календарно-тематичне планування на 2020-2021 н.р.
Календарно-тематичне та поурочне планування вчтель здійснює в довільній формі, зокрема з використанням друкованих чи електронних джерел тощо. Формат, обсяг, структура, зміст та оформлення календарно-тематичних планів та поурочних планів-конспектів є індивідуальною справою вчителя. Встановлення універсальних стандартів таких документів у межах закладу загальної середньої освіти міста, району чи області є неприпустимим. Автономія вчителя має бути забезпечена академічною свободою, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну,науково-педагогічну та наукову діяльність, вільним вибором форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі, розробленням та впровадженням авторських навчальних програм, проєктів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед методик компетентнісного навчання. Вчитель має право на…
Опубліковано в
Календарно-тематичне планування
Четвер, 10 жовтня 2019 09:31
Орфографічний словник.Орфограма (практично).Орфографічна помилка (практично), її умови позначення. Автор - учитель ТУГ Колодій А.Р.
Тема: Орфографічний словник.Орфограма (практично).Орфографічна помилка (практично), її умови позначення Мета: сприяти поглибленню знань учнів про орфограму,орфографічну помилку; розвивати вміння та навички користуватися орфографічним словником, обґрунтовувати написання слів відповідними орфографічними правилами, помічати й виправляти орфоепічні і орфографічні помилки, керуючись вивченими правилами;сприяти розвитку творчих умінь, культури мовлення, усвідомленню краси, естетичної довершеності української мови крізь призму народних традицій. Очікувані результати. учні: üзнають, що таке орфограма, орфографічна помилка; üвміють користуватися орфографічним словником, позначають орфографічну помилку; üпомічають і виправляють орфографічні і орфоепічні помилки, керуючись вивченими правилами; üскладають мікротексти на задану тему, використовуючи вивчені орфограми. Тип уроку: поглиблення вивченого та формування нових знань. Методи, прийоми і…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 5 клас
Завантажити прикріплення:
Неділя, 18 серпня 2019 06:46
Орієнтовний календарно-тематичний план з української мови для 11 класу (рівень стандарту)
Орієнтовний календарно-тематичний план з української мови для 11 класу (рівень стандарту).
Опубліковано в
Календарно-тематичне планування
Неділя, 31 березня 2019 21:34
Синтаксичний розбір безсполучникового складного речення. Автор - учитель ТЗОШ14 Г.Снітовська
Тема: Синтаксичний розбір безсполучникового складного речення. Мета : навчальна – узагальнити знання учнів про безсполучникові складні речення; закріпити навички правильного вживання розділових знаків та синтаксичного розбору безсполучникових складних речень; відпрацювати відповіді правописні уміння і навички; виховна – використовувати можливості дидактичного матеріалу для виховання бережливого ставлення до природи. розвивальна – розвивати вміння учнів знаходити і виправляти помилки в своєму і чужому мовленні; виробляти вміння використовувати у власному мовленні синтаксичні синоніми; Обладнання: Картки, схеми, підручник. Тип уроку: Урок узагальнення знань і умінь учнів. Форма проведення: Урок-спостереження. Хід уроку I.Перевірка домашнього завдання. Індивідуальні завдання трьом учням. За поданими смисловими відношеннями навести приклади БСР.…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 9 клас
Середа, 27 лютого 2019 13:39
Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки. синтаксична роль. Іменники загальні й власні.Іменники загальні й власні. Велика буква та лапки у власних назвах. Автор - учитель ТЗОШ№18 Ірина Жизномірська
ТЕМА. Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки. синтаксична роль. Іменники загальні й власні, конкретні та абстрактні (повторення й поглиблення). Велика буква та лапки у власних назвах МЕТА. повторити і поглибити знання про іменник як частину мови, сприяти зміцненню навичок визначення морфологічних ознак іменників; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити іменники в текстах, визначати їх синтаксичну роль у реченнях, правильно писати іменники-власні назви; сприяти усвідомленню ролі іменників у досягненні точності, інформативності й виразності мовлення; розвивати увагу та спостережливість, уміння робити висновки й узагальнювати, дослідницький інтерес та творчі вміння; виховувати повагу до українського слова, любов до рідної землі, своєї малої батьківщини, відчуття…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 6 клас
Завантажити прикріплення:
Четвер, 07 лютого 2019 10:11
Добро і любов до світу. Порушення питань моралі, дружби, сили слова у творі Е. Андієвської « Казка про яян». Автор - учитель ТЗОШ№19 Леся Ковальчук
Добро і любов до світу. Порушення питань моралі, дружби, сили слова у творі Е. Андієвської « Казка про яян» Мета.Продовжити роботу над казкою-притчею Е. Андієвської «Казка про яян», допомогти учням усвідомити художню вартість каз-ки. Розвивати образне мовлення, цілісне мислення. Розвивати образне мовлення, цілісне мислення. Виховувати у душах шестикласників загальнолюдські моральні цінності. Перебіг уроку Перший етап - організаційний: привітання, організація уваги та внутрішньої готовності учнів до уроку; мотивація вивчення нового матеріалу , актуалізація різних каналів сприйняття інформації (сенсорне, чуттєве). Слайд 1(країна яяни) Добрий день усім! Я рада бачити вас знову! Сьогодні ми продовжимо свою мандрівку у незвичайну країну, де…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 6 клас
Завантажити прикріплення:
Понеділок, 04 лютого 2019 22:31
СЦЕНАРІЙ "Тарас Шевченко - поет, натхненник і борець". Автор - учитель ТЗОШ№16 Р.Базунова
Зал святково прибраний вишитими рушниками. Звучить музичний фон (інструментальна версія «Думи мої»), на сцену виходять ведучі. Ведуча 1: Щовесни, коли тануть сніги І на рясті засяє веселка, Повні сил і живої снаги Ми вшановуєм пам'ять Шевченка. Ведуча 2: Березень в Україні часто називають Шевченковим. І це не випадково: щороку навесні Великий Кобзар приходить до нас і щороку новим, неповторним. Тарас Григорович Шевченко – велика і невмируща слава українського народу. Як весна оновлює природу, так само поезія Великого Тараса оновлює наші душі, закликає бути чесними і милосердними, щиро любити свій народ, свою Україну. Ведуча 1: Ти, Тарасе, сьогодні Нас зібрав докупи.…
Опубліковано в
Сценарії виховних заходів
Детальніше ...
Понеділок, 04 лютого 2019 22:30
СЦЕНАРІЙ музично-поетичного вечора «Довго щирими сими словами до людей промовлятиму я». Автор - учитель ТЗОШ№16 Руслана Базунова
В залі оформлено книжкову виставку. На столику - квіти, портрет Л. Українки, вишиті рушники. Ведучий: Ти себе Українкою звала, І чи краще знайти ім’я Тій, що радістю в муках сіяла, Як Вітчизна велика твоя. Ведуча: Твоє слово разюче, як зброя, Що боронить свій край і свій дім. І схиляю в шанобі чоло я Перед світлим безсмертям твоїм Звучить музичний фон. Ведуча підходить до книжкової виставки, бере «Біблію» і читає: Ведуча: «І коли це тлінне одягнеться в нетлінне, а це смертне одягнеться в безсмертя, тоді збудеться написане слово: «Смерть поглинута перемогою. Де твоя, смерте, перемога ?Де твоє, смерте, жало? » Ведучий:…
Опубліковано в
Сценарії виховних заходів
Понеділок, 04 лютого 2019 22:28
Сценарій свята "День української писемності та мови" . Автор - учитель ТЗОШ№16 Руслана Базунова
Звучить музичний фон, на сцену виходить ведучий; музика стихає. Ведучий: Наказ: «Вельмишановна громадо ТЗОШ №16 ім. В. Левицького славного міста Тернопіль! Нині світлеє свято привело нас до цієї зали – День української писемності та мови. І прославимо в цей день пісню українську, мову рідну. Хай у віках живе діло славних рук і не висихає джерело душ людських і традицій народних! По цьому бути!». Відео-презентація проДень української писемності та мови Ведучий: Доброго дня, шановні учителі, дорогі учні! Ведуча: Доброго дня усім шанувальникам рідного слова! Ведучий: Свято сьогодні! Свято! День народження мови української! Ведуча: Багата і милозвучна наша рідна українська мова. Вона – найпрекрасніше диво, скарбниця, в…
Опубліковано в
Сценарії виховних заходів
Завантажити прикріплення:
Понеділок, 04 лютого 2019 22:26
Неологізми. Тренувальні вправи. Автор - учитель ТЗОШ№16 Р. Базунова
Тема. Неологізми. Тренувальні вправи Мета: формувати загальнопізнавальні вміння аналізувати лексику за активністю вживання, розрізняти слова, що є в повсякденному вжитку, і ті, які рідко використовуються в мовленні, поглибити знання шестикласників про неологізми; удосконалювати навички використання нових слів; виховувати прагнення учнів до підвищення культури власного мовлення. Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок (удосконалення мовної і мовленнєвознавчої компетенцій). Засоби навчання: підручник, роздавальний матеріал, тлумачний словник, словник іншомовних слів. Перебіг уроку Організаційний етап. Актуалізація і корекція опорних знань, навичок та вмінь. Перевірка домашнього завдання. Повідомлення теми й завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності. Сприймання й усвідомлення учнями фактичного матеріалу, осмислення зв’язків і…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 5 клас
Понеділок, 04 лютого 2019 22:24
Активна й пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми та історизми). Автор - учитель ТЗОШ№16 Р.Базунова
Тема. Активна й пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми та історизми) Мета: ознайомити учнів з активною і пасивною лексикою, із застарілими словами та їх різновидами, новими словами; розвивати усне й писемне мовлення учнів, їх логічне мислення; виховувати любов та повагу рідного слова. Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок. Засоби навчання: підручник, словник, сигнальні картки різних кольорів. Епіграф до уроку: Ну що б, здавалося, слова... Слова та голос — більш нічого. А серце б’ється — ожива, Як їх почує! Тарас Шевченко Перебіг уроку I.Організаційний етап. Формування позитивної настанови. Учитель.Добрий день! В добрий час! Рада, діти, бачить вас! Ви…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 5 клас