K2 Content

Тема:     Олекса Стороженко «Скарб». Гумористичне зображення головного героя.                Скарб – узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання. Мета:     продовжувати опрацьовувати ідейно-художній зміст твору О. Стороженка                «Скарб», звертаючи при цьому увагу на скарб як узагальнений образ щастя,              з’ясовуючи повчальний характер оповідання; розвивати культуру зв’язного                мовлення, логічне мислення,вміння грамотно висловлювати власні думки,                співставляти, робити висновки; виховувати пошану до звичаїв українського                народу, його традицій; прищеплювати риси доброти, працьовитості,                гуманного ставлення до оточуючих. Тип уроку:  засвоєння знань, умінь, навичок. Обладнання:  портрет  письменника,текст твору, дидактичний матеріал (картки),                         сигнальні картки, проектор,  відеопрезентація. Хід уроку Наше щастя чи нещастя залежить…
ЄВГЕН МАЛАНЮК. ОГЛЯД ЖИТТЄВОГО Й ТВОРЧОГО ШЛЯХУ ПИСЬМЕННИКА. «ПІД ЧУЖИМ НЕБОМ», «СТИЛЕТ ЧИ СТИЛОС?..». НОСТАЛЬГІЧНІ МОТИВИ, ФІЛОСОФІЧНІСТЬ ПОЕЗІЙ 11 клас Мета:розглянути життєвий і творчий шлях поета як одного з «пражан», проаналізувати його поезії, визначити їх основні ідеї, мотиви, вчити пояснювати їх; охарактеризувати образ України, пояснити зміст образів-символів; шліфувати вміння висловлювати власні міркування; розвивати навички аналізу художніх образів; виховувати патріотичні почуття, які проявляються на відстані, усвідомлення їхньої щирості й безпосередньості. Тип уроку:вивчення нового матеріалу. Обладнання:портрет письменника, бібліографічний огляд праць про поета і його творчість, епіграф. А я мушу незморено-просто — Смолоскипом Тобі Одній, Я — кривавих шляхів апостол В голубі невечірні…
Відеопроект "Урок 10 хвилин". Українська мова.  Тернопільська ЗОШ№19. Учитель Ковальчук Л. В. 
Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Вживання розділових знаків Кунцьо Н.С.,вчитель української мови і літератури ТехліцеюТернопіль - 2016 Квітковий урок Тема: Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку . Вживання розділових знаків Мета: систематизувати й поглибити знання учнів про складне речення з різними видами зв’язку, смислові відношення між його частинами; вдосконалити вміння складати схеми речень, правильно інтонувати різні типи складних речень, ставити відповідні розділові знаки; розвивати культуру мовлення, логічне мислення, сприяти реалізації творчого потенціалу школярів; виховувати свідоме ставлення до вивчення рідної мови, інтерес до результатів своєї праці, критичне ставлення до своїх помилок, любов до природи. Тип…
Тема . Відокремлені обставини.  Мета : актуалізувати знання учнів про дієприслівник та дієприслівниковий   зворот ; розвивати навички правильної побудови речень з дієприслівниковим зворотом ; виховувати повагу до рідної землі. Тип уроку : вивчення нового матеріалу. Обладнання: підручник, роздатковий матеріал. Хід уроку І.Організаційний момент.  ІІ. Актуалізація опорних знань.  Вправа. Запишіть афоризми, вкажіть дієприслівники та дієприслівникові звороти. Поясніть значення висловів. • Навчаючи інших, ми вчимося самі ( Сенека). • Говорити не думаючи – все одно, що стріляти не цілячись ( Сервантес). • Пробуджуючись від помилок, людина з новою силою тягнеться до істини ( Гете). • Читаючи гарних авторів, ми звикаємо гарно висловлюватись…
Урок I. Тема. Сходинками до краси. Діалогічне й монологічне мовлення.    Мета. Узагальнити й систематизувати знання про спілкування,   види мовленнєвої діяльності; повторити основні правила спілкування; розвивати мовне чуття, вміння активно користуватися лексичним багатством української мови; виховувати культуру поведінки, любов до рідної мови, дбати про її культуру. Тип уроку. Урок-подорож Обладнання. Методична та художня література, таблиці. Хід уроку Вчитель. Сьогодні у нас незвичайний урок: Сьогодні ми зробимо ще один крок В країну прекрасну, в країну чудову, Що нас так чекає й збагачує мову, Отож, ми сьогодні побуваємо в чарівній країні Слова. А слово за словом - зложиться мова. Щоб подорож була…
Мета: пізнання учнями постаті Великого Кобзаря, актуальності його творчості; виховання любові до рідного краю; пробудження національної самосвідомості; патріотичне виховання і розвиток почуття гордості за свій народ, Батьківщину; формування готовності здобувати якісну освіту і добрими справами збагачувати Батьківщину; відобразити актуальність творчості  Кобзаря сьогодні. Обладнання: український національний одяг учасників, виставка репродукцій творів Шевченка та його малюнків, його портрети у різні періоди життя; пісні,  рушник і вислів “Не одцурайтесь своєї мови…”. Епіграф заходу:  (плакат)                              «Кобзарю! Знов до тебе я приходжу,                                Бо ти для мене совість і закон»                                                                       Ліна Костенко Хід заходу Ведуча: 9 березня 2014 року український народ відзначатиме 200…
(Святково прибраний зал-світлиця, прикрашена рушниками, на стендах – світлини поета, його епізодів життєвої Долі) Звучить тиха мелодія пісні ”Пустельник” у виконанні „Пікардійської терції” Голос за сценою:  Поет „завжди народжується нацією. І чим міцніш його істота зв’язана з нацією, тим більшим, тим могутнішим є поет” (Є.Маланюк, стаття „Думки про мистецтво”). На сцену виходять ведучі: Ведучий : Казка дитинства приходить у спогади людини, тривожить незабутніми спогадами, кличе додому: І співали, як верби шумлять в кінці греблі,- Внизу зітхала глибока Синюха, Коливаючи лоном своїм... Ведучий : Все сняться материні руки, Стара солома рідних стріх. Все сниться гук весни і вітер, Веселий вітер світлих…
Сторінка 15 із 18