K2 Content

Тема. Леся Українка. « Давня казка». Роль поета і поезії в суспільстві Мета: довести розуміння поетесою ролі поета і поезії в житті народу; розвивати навички роботи з художнім текстом, виразного вибіркового читання; розвивати творчу уяву учнів; сприяти вихованню любові до рідної мови , культури. Тип уроку: урок - презентація з використанням інтерактивних та комп’ютерних технологій. Теорія літератури: антитеза; поняття про сатиру. Засоби навчання:портрет Лесі Українки, фотоальбом « Леся Українка», виставка видань її творів, ілюстрації до поеми. Перебіг уроку Як помогти в безмірнім людськім горі?   Як світ новий з старого збудувати»          Як научить байдужих працювати?                                   Як розбудити розум, що заснув? …
Тема. Лексика української мови Мета: закріпити здобуті на попередніх уроках знання про загальновживані,діалектні,професійні, емоційно забарвлені слова; удосконалювати вміння і навички учнів вживати їх в усному й писемному мовленні;  розвивати логічне мислення, спостережливість, логічне мислення  виховувати культуру мовлення учнів, заохочувати їх до активної життєвої позиції. Тип:   узагальнення й систематизація вивченого. Методи: метод проектів ( робота в групах), бесіда. Обладнання: словники, підручник О. Глазової, Ю. Кузнецова «Українська мова» (10 клас, Київ, Освіта, 2011).              Епіграф:                                                     Слово-найтонше доторкання до серця                                                                                                   В.Сухомлинський Перебіг уроку І. Мотивація навчальної діяльності учнів        1.1. Організаційний момент 1.2. Вступне слово вчителя                              Відкрий. Це чиста…
  Календарно-тематичне планування уроків української мови у 8 класі (2 години на тиждень) на 2017 – 2018 н. р. Календарно-тематичне планування уроків з української літератури в 7 класі (2 години  на тиждень) на 2017 – 2018 н. р. Календарно-тематичне планування уроків української літератури у 8 класі (2 години на тиждень) на 2017 – 2018 н. р.      
Мета: виховувати патріотичні почуття, вдячність тим, хто захищає Україну: формувати активну громадянську позицію школярів, толерантне ставлення до інших народів, віру в краще майбутнє Батьківщини. Обладнання і матеріали: проектор, записи музичних творів, малюнки дітей,вірші українських поетів.  Підготувала учитель української мови і літератури   Ведуча 1: Ми, учні школи №18 м. Тернополя, щиро вітаємо всіх гостей у цьому залі і ласкаво запрошуємо на свято «Любіть Україну… і в радості мить, любіть у годину негоди». Читець:  Любіть Україну, як сонце, любіть, як вітер, і трави, і води… В годину щасливу, і в радості мить, любіть у годину негоди. Любіть Україну у сні й наяву, вишневу свою…
Ярославу Стецьку, випускникові Тернопільської Української гімназії  присвячується... Ведуча       Пам'ять безсмертна, пам'ять нетлінна  Стукає в серце щоднини,   Пам'ять про тих, хто боровся за волю  І незалежність Вкраїни.  Ведучий     Серед славних борців – Ярослав Стецько, 100-річчя від дня народження якого відзначаємо сьогодні, Великий Українець із Тернопілля. Ведуча       Великі знали завчасно,   Що їх чекає ешафот. Великі без бою не йшли  На ешафот.  Великі спокійно не ждали    На шию петлі –    ЇЇ заробляли трудом,   Наче хліб на землі. Ведучий     Перегорнімо сьогодні сторінки Книги Пам'яті про Велику Людину, яка жертовно поклала своє життя на вівтар боротьби за…
                                                                                                                    Тема. УПЧ.Чарівний світ творчості Марти Чопик Мета :ознайомити учнів з творчістю талановитої землячки, розвивати навички виразного читання, культуру зв’язного мовлення, пам’ять, уміння висловлювати власні думки, почуття,спостереження; виховувати повагу до людей мистецтва рідного краю; прищеплювати інтерес до наслідків власної праці, любов до поетичного…
  Тема:     Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків. Мета:                    * навчальна: удосконалити вимову приголосних звуків за нормами літературної вимови; ознайомити учнів з явищами уподібнення приголосних звуків; формувати навички обґрунтування орфограми «Уподібнення приголосних звуків». * розвивальна: розвивати усне і писемне мовлення, фонетичних слух, критичне мислення учнів. * виховна: виховувати пошану до української мови. Очікувані результати: Знаннєвий складник: –       учні знають та обгранковують написання слів відповідними правилами. Діяльнісний складник. –       учні вимовляють звуки в словах відповідно до правил орфоепії, помічають і виправляють орфоепічні та орфографічні помилки відповідно до вивчених правил, розпізнає в словах явища уподібнення. Ціннісний складник. –       учні усвідомлюють красу,…
Сторінка 11 із 18