K2 Content

  Календарно-тематичне планування уроків української мови у 8 класі (2 години на тиждень) на 2017 – 2018 н. р. Календарно-тематичне планування уроків з української літератури в 7 класі (2 години  на тиждень) на 2017 – 2018 н. р. Календарно-тематичне планування уроків української літератури у 8 класі (2 години на тиждень) на 2017 – 2018 н. р.      
Мета: виховувати патріотичні почуття, вдячність тим, хто захищає Україну: формувати активну громадянську позицію школярів, толерантне ставлення до інших народів, віру в краще майбутнє Батьківщини. Обладнання і матеріали: проектор, записи музичних творів, малюнки дітей,вірші українських поетів.  Підготувала учитель української мови і літератури   Ведуча 1: Ми, учні школи №18 м. Тернополя, щиро вітаємо всіх гостей у цьому залі і ласкаво запрошуємо на свято «Любіть Україну… і в радості мить, любіть у годину негоди». Читець:  Любіть Україну, як сонце, любіть, як вітер, і трави, і води… В годину щасливу, і в радості мить, любіть у годину негоди. Любіть Україну у сні й наяву, вишневу свою…
Ярославу Стецьку, випускникові Тернопільської Української гімназії  присвячується... Ведуча       Пам'ять безсмертна, пам'ять нетлінна  Стукає в серце щоднини,   Пам'ять про тих, хто боровся за волю  І незалежність Вкраїни.  Ведучий     Серед славних борців – Ярослав Стецько, 100-річчя від дня народження якого відзначаємо сьогодні, Великий Українець із Тернопілля. Ведуча       Великі знали завчасно,   Що їх чекає ешафот. Великі без бою не йшли  На ешафот.  Великі спокійно не ждали    На шию петлі –    ЇЇ заробляли трудом,   Наче хліб на землі. Ведучий     Перегорнімо сьогодні сторінки Книги Пам'яті про Велику Людину, яка жертовно поклала своє життя на вівтар боротьби за…
                                                                                                                    Тема. УПЧ.Чарівний світ творчості Марти Чопик Мета :ознайомити учнів з творчістю талановитої землячки, розвивати навички виразного читання, культуру зв’язного мовлення, пам’ять, уміння висловлювати власні думки, почуття,спостереження; виховувати повагу до людей мистецтва рідного краю; прищеплювати інтерес до наслідків власної праці, любов до поетичного…
  Тема:     Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків. Мета:                    * навчальна: удосконалити вимову приголосних звуків за нормами літературної вимови; ознайомити учнів з явищами уподібнення приголосних звуків; формувати навички обґрунтування орфограми «Уподібнення приголосних звуків». * розвивальна: розвивати усне і писемне мовлення, фонетичних слух, критичне мислення учнів. * виховна: виховувати пошану до української мови. Очікувані результати: Знаннєвий складник: –       учні знають та обгранковують написання слів відповідними правилами. Діяльнісний складник. –       учні вимовляють звуки в словах відповідно до правил орфоепії, помічають і виправляють орфоепічні та орфографічні помилки відповідно до вивчених правил, розпізнає в словах явища уподібнення. Ціннісний складник. –       учні усвідомлюють красу,…
Тема. „ Я народився і жив для добра та любові” (творчий портрет О.П.Довженка) Мета уроку : поглибити знання учнів про життєвий і творчий   шлях О.Довженка ; розкрити талановиту, багату натуру митця та ті джерела, що формували письменницький дар ; виховувати повагу до української культури. Обладнання : галерея фотографій сім’ї Довженка ; виставка творів. Тип уроку :   урок вивчення особистості письменника. Епіграф :                        Я належу людству...                                                                        О.Довженко                                                       Хід уроку                                    І. Вступне слово вчителя.     „ Мабуть, зустріч з живим Мікеланджело не справила враження більшого, ніж те, що сталося після зустрічі з Довженком. Великість. Крилатість. Могуття духу.        Ось такими, певно, були…
Тема:Творчий шлях Б.-І.Антонича. Лемківська конкретика як джерело асоціацій.Історичний розвиток Лемківщини. Мета уроку:Ознайомити учнів із постаттю Б.-І. Антонича, його життєвим і творчим шляхом, указати на особливості поетичного стилю поета; розвивати вміння давати загальну характеристику творчості митця, навички визначати головні мотиви в поезії, її ідеї, коментувати, аналізувати символіку образів, художні засоби; розвивати образне мислення учнів, ораторські навички, вміння висловлювати власні думки; виховувати естетичні смаки, прагнення до самовдосконалення та гармонійних відносин з людьми і навколишнім світом. Повторити та закріпити вивчений матеріал з історії України I пол. ХХ ст. , сприяти вихованню високих моральних почуттів ,прививати учням любов до рідної землі. Тип уроку: урок…
Сторінка 11 із 17