Четвер, 11 серпня 2016 14:59
Стилістичні засоби лексикології. Узагальнення і систематизація вивченого. Автор - учитель ТЗОШ№25 Н.С. Дужа
ТЕМА. Стилістичні засоби лексикології. МЕТА: узагальнити і систематизувати знання з теми «Стилістичні засоби лексикології, розвивати навички пояснення й обґрунтовування найскладніших орфограм та пунктограм, здійснювати лексичний аналіз слів, навички роботи із словниками та додатковою літературою,виховувати повагу до рідної мови, до людей, які займаються популяризацією української мови на рідних теренах. ТИП УРОКУ. Узагальнення й систематизації знань. Форма проведення уроку. Гра - урок. Засоби навчання : ПК, мультимедійні засоби, роздавальні і дидактичні матеріали, орфографічний і тлумачний словники,ключі до перевірки завдань, підручник. Епіграф до уроку Усі слова – співучі струни , Коли під майстровим смичком М.Рильський Перебіг…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 10 клас
Четвер, 11 серпня 2016 14:43
Андрій Малишко «Стежина» («Чому,сказати, й сам не знаю…»), «Вчителька». Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в поезіях А.Малишка. Виразне і вдумливе читання поезій Автор - учитель ТТЛ Колісник І.В.
Тема. Андрій Малишко «Стежина» («Чому,сказати, й сам не знаю…»), «Вчителька». Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в поезіях А.Малишка. Виразне і вдумливе читання поезій Мета: поглибити знання про поетичну та пісенну творчість А.Малишка;вдосконалити уміння аналізувати поезію, зокрема «Стежина», «Вчителька»;- розкрити зміст народнопоетичних символів; розвивати увагу, культуру зв’язного мовлення; виховувати повагу до рідної домівки, батьків, національних традицій, навчитися виразно і вдумливо читати поезію. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь Обладнання: портрет А.Малишка, аудіозаписи пісень поета, дидактичний матеріал Епіграф: Я серце й душу в пісню переллю (А.Малишко) Перебіг уроку І. Організаційний етап. 1.Вступне слово вчителя Наш сьогоднішній урок - урок нової зустрічі з пісенною…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 7 клас
Четвер, 11 серпня 2016 14:32
Доконаний і недоконаний вид дієслова. Автор - учитель ТТЛ Колісник І.В.
Тема. Доконаний і недоконаний вид дієслова Мета: знайомити учнів із доконаним і недоконаним видами діє слова; сформувати вміння розрізняти дієслова доконаного та недоконаного виду; удосконалювати вміння граматично правильно вживати види дієслова в усному та писемному мовленні;підвищувати мовленнєву культуру школярів; за допомогою мовленнєво- комунікативного дидактичного матеріалу виховувати повагу учнів до рідної мови та культурної спадщини українського народу. Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь і навичок (формування мовної та мовленнєвознавчої компетенцій). Засоби навчання: підручник, роздатковий дидактичний матеріал, узагальнююча таблиця «Види дієслова» Епіграф до уроку: Ти постаєш в ясній обнові, Як пісня линеш, рідне слово, Ти наше…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 7 клас
Четвер, 11 серпня 2016 14:29
Розділові знаки при звертанні. Тренувальні вправи. Автор - учитель ТТЛ Ірина Колісник
Тема.Розділові знаки при звертанні.Тренувальні вправи. Мета: повторити й узагальнити вивчене про звертання, їх стилістичну роль; розвивати вміння виділяти в реченнях непоширені й поширені звертання, правильно інтонувати речення зі звертаннями; формувати загальнопізнавальні вміння визначати спосіб морфологічного вираження звертань; удосконалювати творчі вміння складати речення зі звертаннями за опорними словами, за моделями, використовувати звертання в усному і писемному мовленні; виховувати любов до рідної мови, краю, в якому народився, плекати пошану до співрозмовників. Тип уроку: повторення, узагальнення знань, формування практичних умінь і навичок ( урок- подорож) Засоби навчання: підручник, мультимедійна презентація, фото і відеоматеріали Форми роботи: бесіда, діалог, індивідуальна робота на картках,…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Четвер, 11 серпня 2016 14:15
« І благословен я був між золотим сонцем і зеленою землею…» За новелою М.Коцюбинського « Intermezzo». Автор - учитель ТТЛ Колісник І.В.
Тема: «І благословен я був між золотим сонцем і зеленою землею…» Мета: розкрити причини, що спонукали письменника до написання новели; підкреслити взаємозв’язок образів природи, музики та художнього твору; виховувати в учнів почуття гармонії між людиною та природою; заохочувати до висловлення власних думок про сенс буття. Тип уроку: урок - психологічне дослідження за новелою М.Коцюбинського « Intermezzo» Обладнання: твори письменника, репродукції картин, аудіоматеріали. Епіграф: Сонце! Я тобі вдячний. Ти сієш у мою душу золотий засів (М.Коцюбинський). Перебіг уроку І.Мотивація навчальної діяльності( формування мотиваційно – вольової компетентності). 1.На дошці розміщена кольорова гама з…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 10 клас
Понеділок, 08 серпня 2016 12:32
Г.Малик. «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Морально-етичні проблеми в казці: добро і зло, відповідальність за свої вчинки, уміння долати перешкоди на шляху до мети. Автор - учитель ТЗОШ№27 Сава І.Б.
Тема : Г.Малик. «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Морально-етичні проблеми в казці: добро і зло, відповідальність за свої вчинки, уміння долати перешкоди на шляху до мети. Урок підготувала вчитель української мови та літератури ЗОШ І-ІІІ ст. .№27 Сава І.Б. Мета: навчити учнів аналізувати казку, визначати основну думку твору; розвивати навички виразного читання, навички висловлювати власні думки; виховувати позитивні риси характеру. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Засоби навчання: підручник, ілюстрації до твору, роздавальний матеріал, сигнальні картки червоного й зеленого кольорів, проектор. Перебіг уроку І. Організаційно-мотиваційний етап. ІІ. Перевірка домашнього завдання. ІІІ. Повідомлення теми, цілей і завдань уроку. Мотивація …
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 5 клас
Понеділок, 08 серпня 2016 09:14
Література рідного краю. Сторінки життя Іванни Блажкевич. Огляд її творів для дітей. Автор - учитель ТНВК№9 Южин Н.І.
Тема: Література рідного краю. Сторінки життя Іванни Блажкевич. Огляд її творів для дітей Мета: ознайомити учнів із життям та творчістю Іванни Блажкевич, її найкращими творами для дітей, розвивати емоційну та чуттєву сферу п’ятикласників, їхні пізнавальні та творчі здібності, навики виразного читання; виховувати любов до поетичного слова, доброту, бережливе ставлення до природи, рідної землі. Обладнання: презентація, збірки дитячих книжок І. Блажкевич. Тип уроку: урок-екскурсія Перебіг уроку Організаційний момент. Мотивація навчання. Сьогодні, діти, ми з вами вкотре повернемося у маленьку, чарівну, казкову країну дитинства, яку полюбляють не тільки малюки, а й дорослі, погортаємо сторінки дитячих творів Іванни…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 5 клас
Понеділок, 08 серпня 2016 12:07
Література рідного краю. Українські народні пісні в записах Володимира Гнатюка. Автор - учитель ТНВК№9 Петриця Л.П.
Тема: Література рідного краю. Українські народні пісні в записах Володимира Гнатюка Мета: познайомити учнів із геніальним земляком ― етнографом, його творчим доробком, розвивати навички виразного читання, дослідницько- пошукової роботи; виховувати шанобливе ставлення до митців рідного краю, формувати естетичні смаки, любов і повагу до фольклору ― духовної спадщини нашого народу. Тип уроку: урок-екскурсія (формування…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 7 клас
Детальніше ...
Понеділок, 08 серпня 2016 12:01
Література рідного краю. Володимир Зенонович Гжицький. Автобіографічний роман-трилогія. Автор - учитель ТНВК№9 Ярославська В.М.
11 клас Тема. Література рідного краю. Володимир Зенонович Гжицький.Автобіографічний роман-трилогія «Ніч і день» Мета: ознайомити учнів із творчістю письменника, уродженця Тернопільщини, розвивати інтерес до його спадщини, допомогти їм усвідомити проблеми, порушені у романі;формувати вміння аналізувати твір, висловлювати свою думку; працювати у групах;виховувати повагу до видатних людей нашого краю. Обладнання: портрет письменника, проектор, свічка, твори В.Гжицького. Тип уроку: урок-презентація. Перебіг уроку. На дошці написані слова: Я хотів би бути чесним письменником, і нехай мене судять як такого. Е. Хемінгуей. Роман-трилогія «Ніч і день» є книгою особистого болю письменника – прологом до великої Книги Болю нашого народу, яку ще буде…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 11 клас
Понеділок, 08 серпня 2016 11:57
Докладний письмовий переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами оспису приміщення. Автор - учитель ТНВК№9 Мельник О.М.
6 клас Тема. Докладний письмовий переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення. Складний план готового тексту. Мета: удосконалювати вміння учнів усвідомлювати тему й основну думку тексту, тип і стиль мовлення почутого; розвивати вміння шестикласників уважно слухати, логічно та грамотно писати переказ, сприймати текст, розуміти його та докладно відтворювати; виховувати почуття гостинності, привітності, любові до України, українців, їхніх традицій і мистецтва, гордості за свій народ. Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь і навичок (формування комунікативної компетенції). Засоби навчання: текст переказу «Прочани», тлумачний словник української мови, експонати шкільного музею. Перебіг уроку І. Організаційний етап. ІІ. Актуалізація і корекція опорних знань…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 6 клас
Понеділок, 08 серпня 2016 11:51
Написання НЕ з іменниками. Автор - учитель ТНВК№6 Кольба В.О.
Тема. Написання не з іменниками Мета: повторити найважливіші відомості про особливості творення іменників, ознайомити учнів із правилами написання не з іменниками; формувати вміння застосовувати ці правила на практиці, розвивати творчі вміння використання вивченого матеріалу у висловлюваннях; формувати вміння систематизувати здобуті знання, самостійно робити висновки; розвивати логічне мислення, пам'ять, зв’язне мовлення; виховувати бажання сумлінно вчитися, прагнути до самовдосконалення. Тип уроку: урок вивчення та засвоєння нових знань; урок - гра Обладнання: підручник, словники, мультимедійні засоби, презентація, роздатковий матеріал. Хід уроку І. Організаційний етап. ІІ. Перевірка домашнього завдання. Аукціон знань вивченого матеріалу. Учні доповнюють один одного. -Які частини мови ви знаєте?На які дві…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 6 клас
Завантажити прикріплення:
Неділя, 07 серпня 2016 20:40
Літературно-музична композиція за творами Т.Г.Шевченка «Душі жіночої криниця». Автор - учитель ТЗОШ№27 Сава І.Б.
Літературно- музична композиція а творами Т.Г.Шевченка " Душі жіночої криниця" Мета: розкрити силу таланту та цінність поетичної спадщини Т.Шевченка, ознайомити учнів із драматичними моментами кохання Кобзаря, виховувати повагу до дівчини, жінки. Презентація до заходу Перебіг заходу Звучить пісня Н. Бучинської « Ми – українці». Танцівники виконують хореографічну композицію (слайд 1). На сцену виходять три дівчини у вишиванках. Звертаються до образу Божої Матері (слайд 2). І дівчина. Станемо на коліна перед Матір’ю Божою і помолимося за Україну. ІІ дівчина. І …
Опубліковано в
Сценарії виховних заходів